גילת בנט נגד נתניהו: "מצידו שנעבור שואה כלכלית"

אשתו של ראש סיעת ימינה תוקפת את ראש הממשלה שלטענתה מעדיף את חיבת העם יותר מלעזור להם. בליכוד ענו בחזרה: "לא נקבל הטפות מוסר ממי שהעדיפו להישאר באופוזיציה במקום לשאת באחריות". בנט: "יש לי אישה עצמאית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/20 07:25 טו בתמוז התשפ

גילת בנט נגד נתניהו: "מצידו שנעבור שואה כלכלית"
גילת ונפתלי בנט, צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

ילת בנט, רעייתו של יו"ר ימינה חבר הכנסת נפתלי בנט, תקפה את התנהלותו של ראש הממשלה בעת שיח בפייסבוק. הדברים התגלגלו לאחר שבנט הגיבה לפוסט של אסף פאסי ששיבח את העשייה של בעלה על התמודדותו מול משבר הקורונה, גם מהאופוזיציה. "מי שצריך לנהל את המשבר זה נפתלי בנט. בתיאום עם הגורמים השונים הוא זה שצריך לנהל את האירוע. הוא חרוץ, מדויק וער למה שקורה בשטח" כתב פאסי.

בתגובה על הפוסט כתבה גילת בנט בתגובה: "מדהים שהעובדה שביבי למרות כשלונו המהדהד לא מעלה זאת בדעתו מוכיחה כמה המדינה הזאת לא מעניינת אותו. מצידו שנעבור שואה כלכלית רק שלא יאהבו מישהו יותר ממנו".

בליכוד לא נשארו חייבים לדבריה ופרסמו תגובה משלהם: "בזמן שראש הממשלה נתניהו עובד מסביב לשעון כדי להציל את חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל, לא נקבל הטפות מוסר ממי שהעדיפו להישאר באופוזיציה במקום לשאת באחריות ולעבוד למען אזרחי ישראל, וכשהיו בקואליציה היו עסוקים בלהדליף בלי הפסקה מתוך הקבינט".

הבוקר התייחס על דברי אשתו ואמר בראיון ל103FM: "יש לי אישה עצמאית שאוהבת אותי ורוצה להגן עליי, ובורכתי שהיא הסכימה בכלל להתחתן איתי. כרגע, למרות הכול, אנחנו חייבים להתמקד ב-4 שבועות הקרובים, לרתום את הציבור להתנהג כמו שצריך. את הכעסים והחקירות אפשר לשמור לאחר כך". 

 כזכור, נפתלי בנט, הקים קבינט קורונה אזרחי של מומחים. לטענת בנט, הקבינט האזרחי בראשותו הוקם בשל הזינוק בהידבקות בקורונה וצניחת הכלכלה, "ולאור הדשדוש המתמשך של הממשלה בטיפול במגיפה". הקבינט האזרחי כולל צוות של מומחים מתחומי הבריאות, האפידמיולוגיה, העסקים והחירום. צוות הקבינט גיבש דרכי פעולה להתמודדות כלכלית-רפואית אל מול המשבר, יסייע במידע לציבור, ובפעולות לצמצום הפגיעה בכלכלה.