אהוד ברק: "כל דבר שנתניהו עושה זה ניגוד עניינים"

ראש הממשלה לשעבר האשים את נתניהו בשימוש במשטרה נגד המפגינים נגדו, ואף טען כי ראש הממשלה הוא זה שאשם בכך בשרבוב שמו לפרשת ג'פרי אפשטיין

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/20 08:50 ו בתמוז התשפ

אהוד ברק: "כל דבר שנתניהו עושה זה ניגוד עניינים"
אהוד ברק, צילום: גילי יערי, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, שכיהן כשר ביטחון תחת נתניהו בשנים 2009-2013, הפך בשנים האחרונות לאחד מראשי המחאות נגדו. לאחרונה אף פורסם כי ברק עומד מאחורי מה שכונה 'מחאת הדגלים השחורים' - ההפגנות והמחאה נגד נתניהו סביב כתבי האישום שהוגשו נגדו.

בראיון הבוקר (א') לרדיו 103FM התייחס ברק למעצרו של אמיר השכל, שהוביל את ההפגנה מול בית ראש הממשלה ביום שישי, ואמר כי "המשטרה בהנחיית אוחנה מתנהגת בצורה בלתי סבירה לחלוטין. המחשבה שאפשר לסלק בן אדם כזה על ידי הפחדה היא הזויה ומראה עד כמה האנשים האלה מנותקים".

בהמשך תקף ברק את ראש הממשלה בשל כתבי האישום נגדו, וטען כי הוא לא יכול לנהל את המדינה במצבו: "נתניהו היה אמור להיות בנבצרות, אין מצב שראש מדינה שחשוד בשוחד והפרת אמונים ומרמה יכול לנהל מדינה בלי ניגוד עניינים. כל דבר שהוא עושה הוא בניגוד עניינים". 

ברק ונתניהו בימים אחרים

ברק ונתניהו בימים אחריםצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ברק התייחס גם לטענות של הליכוד שהוא מממן את הפגנות 'הדגלים השחורים': "אני לא עומד מאחורי המימון, אבל אני עוזר להם בהרבה דרכים". 

לקראת סיום השיחה התייחס ראש הממשלה לשעבר לטענות כי היה מעורב בפרשת המיליארדר ג'פרי אפשטיין, שהואשם בתקיפת נשים והתאבד בכלא. לדברי ברק, "האישה הזאת לפי התחקיר של נטפליקס עברה לאוסטרליה ב-2002, ואני לא הכרתי ב-2002 את אפשטיין". ברק האשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו בשרבוב שמו לפרשה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן