נתניהו: ישראל ואיחוד האמירויות ישתפו פעולה במאבק בקורונה

קורס מספר 180 מסיים את המסלול בן שלוש השנים בטקס חגיגי ומצומצם בצל הנחיות הקורונה. ראש הממשלה נתניהו הפתיע בנאומו והכריז כי בקרוב "נאחד כוחות עם מדינה מוסלמית במאבק בנגיף הקורונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/20 19:10 ג בתמוז התשפ

נתניהו: ישראל ואיחוד האמירויות ישתפו פעולה במאבק בקורונה
ראש הממשלה בנימין נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במהלך טקס סיום קורס טיס 180, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי שרי הבריאות של המדינות יכריזו על צעדים משותפים בתחומי מחקר ופיתוח נגד נגיף הקורונה. זו הפעם הראשונה שיוכרז שיתוף פעולה פומבי בין המדינות.

נתניהו: "בעוד רגעים אחדים יכריזו שרי הבריאות של מדינת איחוד האמירויות הערביות ומדינת ישראל על שיתוף פעולה במאבק בקורונה. שיתוף הפעולה הזה יהיה בתחומי המחקר והפיתוח והטכנולוגיה, בתחומים שישפרו את הביטחון הבריאותי באזור כולו. זוהי תוצאה של מגעים ממושכים ואינטנסיביים בחודשים האחרונים. זה יביא ברכה לרבים באזורנו. ככל שאנו חזקים יותר, ככל שאנו עוצמתיים יותר כך אנו מרתיעים את אויבינו ומקרבים את ידידינו".

גם ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ הגיע לטקס הסיום. לאחר שבירך את מסיימי הקורס, אמר גנץ: "צה"ל הוא הצבא החזק באזור, והמחיר על כל ניסיון פגיעה באזרחי ישראל יהיה כואב ועוצמתי. לא נאפשר לאיים על גבולות ישראל, ונדאג שלאיראן לעולם לא יהיה נשק גרעיני, שיפר את היציבות במזרח התיכון ובעולם כולו".