ההדבקה הגדולה ביותר בחודשיים האחרונים: 532 חולים ביממה

מאז תקופת השיא של ההדבקות בחודש אפריל, שהוביל לסגר, היממה האחרונה הייתה עם כמות ההדבקה הגבוהה ביותר. הערים בהם התגלו אחוזי ההדבקה הגדולים ביותר: ירושלים, תל אביב ואשדוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/20 07:29 ג בתמוז התשפ

ההדבקה הגדולה ביותר בחודשיים האחרונים: 532 חולים ביממה
בדיקות קורונה בישראל, צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

למרות שבתחילת היום נדמה היה שמגיעה האטה בקצב התחלואה, לקראת שעות הערב של אתמול (ד') החל זינוק בכמות הנדבקים שהגיעה לשיא. על פי נתוני משרד הבריאות במהלך 24 השעות האחרונות אובחנו בישראל עוד 532 נדבקים בנגיף הקורונה. כמות כזו גדולה של נדבקים ביממה לא נראתה מאז 9 באפריל - היום הראשון של חג הפסח, אז מדינת ישראל שהתה בסגר כולל.

מספר החולים הפעילים עומד על 5,796, בהם 46 במצב קשה - שישה מתוכם נוספו ביממה האחרונה. מספר בדיקות הקורונה היה גם כן גבוה מאוד - 16,990 שחשפו גם כמות הדבקה גבוהה 2.6%. מנגד חשוב לציין כי כמות החולים הכוללת בבתי החולים הולכת ופוחתת ועומד כעת על 189 חולים. גם מספר הנפטרים נעצר על 308, ונוסף מונשם אחד בלבד ביממה האחרונה. דבר נוסף הוא שעל אף הנתונים הגבוהים אנו רחוקים מהקווים האדומים שהגדירו על ידי הממשלה במספר המונשמים.

כמו כן פורסמו נתוני ההדבקה ברחבי הערים בארץ כאשר הערים עם נתוני ההדבקה הגבוהים ביותר הן: ירושלים, תל אביב ואשדוד. בירושלים אובחנו 39 נוספים ביממה האחרונה, בתל אביב 28 ובאשדוד, 34. גם באלעד נוספו 4, וכזכור הוגדרה כאזור מוגבל ונכנסה לסגר. אמש גם הודיע משרד הביטחון כי ייפתחו עוד מלונות קורונה לאלו המתקשים להיכנס לבידוד ביתי, ובשלב זה ישנם שבעה מלונות בישראל.