משרד הביטחון הודיע על פתיחת מלונות קורונה חדשים

על רקע העלייה בתחלואה בקורונה הורה שר הביטחון להיערך לפתיחת בתי מלון נוספים לחולי קורונה ולחסרי יכולת בידוד ביתי. בישראל כיום יש שבעה מלונות משמשים לחולי קורונה כשהאחרון נפתח היום

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/20 20:28 ב בתמוז התשפ

משרד הביטחון הודיע על פתיחת מלונות קורונה חדשים
בני גנץ, צילום: Alex Kolomoisky/POOL

על רקע העלייה בתחלואה בקורונה ובעקבות הערכת מצב שנערכה היום (ד') במשרד הביטחון, הורה שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, להיערך לפתיחת בתי מלון נוספים לחולי קורונה ולחסרי יכולת בידוד ביתי. המלונות יהיו ערוכים להפעלה בהתראה של 48 שעות מרגע חתימת ההתקשרות.

לצד זאת, היום פתח משרד הביטחון מלון נוסף המופעל על ידי פיקוד העורף בקיבוץ שניר, המיועד למשפחות. נכון להיום מפעיל פיקוד העורף שישה מלונות המיועדים לחולי קורונה וחסרי יכולת בידוד ביתי. ההחלטה הגיעה מספר דקות לאחד שמשרד הבריאות מעדכן את נתוני התחלואה, כש-256 חולים חדשים נוספו ביממה האחרונה.

מוקדם יותר היום בישיבת השרים סוכם כי איכוני השב"כ יחזרו לפעילות, במטרה לעקוב אחרי אנשים שנדבקו בקורונה. ראש הממשלה אמר בישיבה: "אנחנו מלווים את הבדיקה הזו במתגים של הפעלה ועצירה, ״שאלטרים״ כדי לעצור ולהפעיל. אני מקווה שלא נצטרך בכלל להפעיל אותו". ההחלטה הגיעה על אף שראש השב"כ נדב ארגמן הזהיר בישיבת קבינט הקורונה, כי קיים חשש שחידוש האיכונים של השב"כ לאיתור חולי קורונה עלול להביא לחשיפת היכולות של הכלי הטכנולוגי בו משתמשים.