‏השרים אישרו: שכונות בערים טבריה ואלעד תוכרזנה כ'אזורים מוגבלים'

לאחר התפרצות נוספת של נגיף הקורונה, החליטה ועדת השרים כי השטח המוניציפאלי של העיר אלעד ייכנס להסגר. בטבריה השכונות רמת טבריה ב', רמת טבריה ג', שכונת 200, שכונת טבריה עילית ושכונת בן גוריון

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/20 19:58 א בתמוז התשפ

‏השרים אישרו: שכונות בערים טבריה ואלעד תוכרזנה כ'אזורים מוגבלים'
צילום: נתי שוחט, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הערב את ועדת השרים לקביעת ״אזור מוגבל״ בראשותו. הוועדה החליטה להכריז על אלעד ושכונות בטבריה כ״אזורים מוגבלים״. בתוך כך משרד הבריאות הורה לקופות החולים כי יש לבדוק בתוך 48 שעות כל מי שצריך להיכנס לבידוד.

הוועדה החליטה על השטח המוניציפאלי של העיר אלעד ועל השכונות הבאות בטבריה כ״אזורים מוגבלים״: רמת טבריה ב', רמת טבריה ג', שכונת 200, שכונת טבריה עילית ושכונת בן גוריון. ההכרזה על אזור מוגבל תהיה למשך 7 ימים החל מיום ד' ה- 24.6  (ב' בתמוז התש"ף) בשעה 8:00 בבוקר ועד ליום ד'- 1.7 (ט' בתמוז התש"ף)  בשעה 8:00 .

ראש הממשלה נתניהו הסביר בתום הדיון:"בעקבות עליית התחלואה קיבלנו הערב בוועדת השרים את המלצת משרד הבריאות להטיל מגבלות על כמה שכונות בעיר טבריה וביישוב אלעד. אנחנו מחר בבוקר נבדוק גם יישובים אחרים. הדרך הבטוחה ביותר לעצור את המגפה זה שכל אזרחי ישראל יעטו מסכות וישמרו על מרחק. בכל מקרה אנחנו מחר נידרש ליישובים אחרים ונודיע בהתאם את ההחלטות שלנו."