נתניהו נפגש עם נציגי ענף התרבות: "נעזור כמיטב יכולתנו"

נציגי ענף התרבות נפגשו עם מספר גורמים בכנסת ובממשלה, במטרה לקיים מתווה שיסיע לאנשי התרבות לשוב לעבודה. ראש הממשלה התחייב בפניהם כי יסייע להם: "אני יודע שיש מצוקה, אנחנו רוצים לטפל במצוקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/20 17:50 כה בסיון התשפ

נתניהו נפגש עם נציגי ענף התרבות: "נעזור כמיטב יכולתנו"
צילום: עומר מירון/ לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש כעת עם נציגי ענף התרבות והאירועים, בלשכת ראש הממשלה בירושלים. נתניהו אמר בפתח הפגישה: "אני רוצה מאוד לשמוע אתכם ואני רוצה מאוד לעזור לכם. אני יודע שיש מצוקה, אנחנו רוצים לטפל במצוקה, ולכן ביקשתי גם משר האוצר שיצטרף אלינו. נשמע את הדברים, ונעזור כמיטב יכולתנו".

בפגישה משתתפים שר האוצר, ממלא מקום מנכ"ל משרד ראש הממשלה, מנכ"לית משרד האוצר, ראש המועצה הלאומית לכלכלה, ראש אגף תקציבים באוצר, יושב ראש איגוד האמרגנים ומפיקי אומנויות הבמה בישראל, יושב ראש ועד הפעולה של תעשיית התרבות והאירועים, מנכ"לית איגוד האמרגנים, נציגי הפקה, הגברה ותאורה וקייטרינג וגורמים נוספים.

מוקדם יותר נפגשו הנציגים עם יושב ראש עדת הכספים ח"כ משה גפני שאמר להם: "אני תומך במאבק שלכם, ואשוחח על כך עם ראש הממשלה ושר האוצר". בנוסף לכך, שר בכיר אמר כי הממשלה תודיע היום על פתיחת אירוע התרבות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן