מנכ"ל התאגיד על הורדת התכנית 'קלמן ואראל': "לא אשאיר עלי תאנה רק כי הם ימנים"

אלדד קובלנץ מסכים כי לימין אין מספיק ייצוג בתקשורת, אך טוען כי התכנית של קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל יורדת מסיבות מקצועיות: "התכנית יורדת לא משיקולים פוליטיים ולא משיקולי רייטינג, אלא כי לא המריאה ויצרה שיח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/20 10:14 כה בסיון התשפ

מנכ"ל התאגיד על הורדת התכנית 'קלמן ואראל': "לא אשאיר עלי תאנה רק כי הם ימנים"
אלדד קובלנץ, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ההודעה על הורדת התכנית 'קלמן ואראל', של קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל, המשודרת מדי ערב בערוץ כאן 11 של תאגיד השידור הישראלי, עוררה סערה והביאה לטענות רבות על חוסר איזון בתאגיד, וכי התכנית יורדת מסיבות פוליטיות.

בימין זועמים על ההחלטה להוריד את התכנית "קלמן ואראל"

מנכ"ל תאגיד השידור, אלדד קובלנץ, התייחס הבוקר (ד') בראיון בגל"צ לנושא, וטען כי לימין אכן אין מספיק ייצוג תקשורתי, אך הורדת התכנית לא קשורה לדעות פוליטיות: "אין מספיק קול לימין בתקשורת וצריך לאזן את התמונה", אמר קובלנץ. "אבל לא אשאיר עלי תאנה רק בגלל שהם ימנים. התוכנית של קלמן וסג"ל יורדת לא משיקולים פוליטיים ולא משיקולי רייטינג, אלא כי לא המריאה ויצרה שיח".

לדברי מנכ"ל התאגיד, "מדובר בהחלטות ניהוליות. שיבוצים של תוכניות וטאלנטים, היא החלטה של ההנהלה ולא קשורה במדיניות". עם זאת, הוא מבין את הטענות מימין לחוסר איזון תקשורתי: "בואו נודה על האמת - אין מספיק ייצוג לימין בתקשורת הישראלית. אנחנו נמצאים בתהליך שינוי אבל עדיין צריכים להשתפר בזה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן