הרב בעדני במתקפה על רבני הציונות הדתית: נפל עליהם טמטום

חבר מועצת החכמים של ש"ס תקף בחריפות את הבית היהודי, את נפתלי בנט ואת רבני הציונות הדתית והאשים אותם בתמיכה בבנט כשהתאחד עם לפיד

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 22/01/15 15:21 ב בשבט התשעה

חבר מועצת החכמים של תנועת ש"ס הרב שמעון בעדני תקף אתמול בערב בצורה חריפה ביותר את הבית היהודי. הוא כינה את בנט "ראש הפעור" ותקף גם את רבני הציונות הדתית ואמר שהשתגעו.

"הבית היהודי שהרב עובדיה אמר עליהם שהם לא יהודי, הם הלכו וחברו ללפיד, ריבונו של עולם, משוגע, מפד"ל זו מפלגה דתית, דתי הולך לחבור לאויב ישראל? לאיפה הגענו", תקף הרב בעדני.

הרב בעדני יצא במתקפה גם נגד רבני הציונות הדתית: "עוד יותר, איך הרבנים שלו הלכו אתו, משוגעים? השתגעו? הם אמרו לו לך עם הרשע הזה - לא עם הדתיים, ראש הפעור עצמו זה מה שהוא, אבל רבנים שלו שיגידו לו שילך עם לפיד שמבטיח להרוס את התורה? איך הגענו? זה שיגעון".

הוא המשיך ותקף את רבני הציונות הדתית: "רבני המזרחי, איך הגיעו לשפל המדרגה הזו? אתם רבנים, אתם למדתם תורה, אתם יודעים מה-זה תורה, זה מה שמבהיל אותי, לא רק ראש הפעור הזה, אלא הרבנים אחריו, איך הרבנים? איך אתם מזלזלים בתורה שאתם לומדים בה?".

הרב בעדני לא חשך את שבטו גם מהחרד"לים: "יש בניהם גם חרד"לים, יש חרדים ביניהם, גם הם שתקו, נפל עליהם טמטום, כמו כבשים מסוממים הלכו אחריו, איך יכול להיות שרבנים וחרד"לים הם יגידו שילך ויתחבר עם לפיד שמבטיח להילחם בתורה, זה מה שקרה".

כזכור, במערכת הבחירות הקודמות היו התקפות רבות כנגד הבית היהודי כשהרב עובדיה קרא לו "בית של גויים" והרב שלום כהן קרא לו עמלק. הפעם נדמה היה כי העניינים יהיו רגועים יותר עד למתקפה המדוברת.