ראשי הסניפים בבית היהודי נגד ריצה עם עוצמה יהודית

על רקע הקריאות לאיחוד עם עוצמה יהודית, ביקשו חברי התנועה להעביר מסר ליו"ר התנועה. "קוראים לו לעמוד איתן אל מול הלחצים של הליכוד"

חדשות כיפה מערכת כיפה 19/02/19 22:50 יד באדר א'

ראשי הסניפים בבית היהודי נגד ריצה עם עוצמה יהודית
ראשי הסניפים הערב, צילום: יחצ

בפגישה שנערכה הערב (ג') בין יו"ר מפלגת הבית היהודי הרב רפי פרץ ובין נציגי ראשי הסניפים וסגני ראשי ערים בבית המפלגה בראש העין, הבהירו פעילי השטח כי הם מתנגדים לכל חיבור לעוצמה יהודית.

כפי שפורסם בכיפה, הפגישה נערכה על רקע ההצעות השונות שהועברו לאנשי עוצמה יהודית. בין המשתתפים בפגישה: סגנית ראש עירית ירושלים, חגית משה, המשנה לראש עיריית מודיעין ויו"ר מועצת ראשי הסניפים, עמיעד טאוב, יו"ר הבית היהודי ברעננה, אריה פרידמן, סגן ראש עירית לוד, יוסי הרוש, סגן ראש עיריית גבעת שמואל אל"מ יעקב ויליאן ועוד. 


 

מחר צפוי מרכז הבית היהודי לאשרר את ההסכם שנחתם ביום חמישי האחרון עם האיחוד הלאומי. רשימת הבית היהודי והאיחוד הלאומי תוגש לוועדת הבחירות ביום חמישי הקרוב.

בהודעת הסגנים וראשי הסניפים נמסר: "אנו צועדים לצידו של הרב רפי פרץ מחזקים אותו וקוראים לו לעמוד איתן אל מול הלחצים של הליכוד. נפעל בכל הכוח להצלחת המפלגה המאוחדת ואנו סמוכים ובטוחים כי עם הקמת מטות השטח ותחילת הקמפיין הפרסומי שייצג את הציונות הדתית על שלל גווניה ועוצמתה הציבורית הבאה לידי ביטוי בהובלת מדינת ישראל מתוך הערכים עליהם צמחנו ננצח בבחירות הקרובות".