אביב גפן הזכיר את נרצח הפיגוע שקנה כרטיס להופעה: ״נמשיך לחיות בארץ הזאת״

הזמר והיוצר חשף ב"נשף רוק", כי אחד מנרצחי הפיגוע בתל אביב לפני יומיים, איתם מגיני, רכש כרטיס להופעה: "הוא היה אמור להיות איתנו כאן יחד עם חברים שלו, לצערנו הם לא פה. אני חושב שהניצחון של ישראל זה להמשיך בנורמליות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/04/22 23:50 ח בניסן התשפב

אביב גפן הזכיר את נרצח הפיגוע שקנה כרטיס להופעה: ״נמשיך לחיות בארץ הזאת״
אביב גפן. ״נמשיך לחיות בארץ הזאת״, צילום: Miriam Alster/Flash90

הערב (ש') התקיים בזאפה לייב פארק בראשון לציון "נשף רוק" העשירי של הזמר והיוצר אביב גפן. בין האמנים שהתארחו בנשף היו שלום חנוך, ריטה, אריאל זילבר, גידי גוב, יוני רכטר, החברים של נטאשה, רביד פלוטניק, נטע ברזילי ואלה לי. 

במהלך הערב התייחס גפן לפיגוע הנורא שהתרחש בחמישי בערב ברוב דיזינגוף בתל אביב: "היה אמור להיות פה איתנו איתם מגיני שקנה כרטיס לנשף רוק, לו ולחברים שלו. לצערנו הם  לא פה. האמת היא שחשבנו המון מה לעשות עם ההופעה הערב. אני חושב שהניצחון של ישראל זה להמשיך בנורמליות", הקהל הריע לגפן.

"נמשיך ונהיה כאן, כישראלים וכיהודים, לחיות בישראל. זה המקום שלנו. נצא, נבלה ונשמח ונאהב מול כל הקיצוניים האלה". 

בנט: "נמשיך לרדוף אחרי הטרוריסטים בכל מקום"

ראש הממשלה נפתלי בנט, ביקר הערב בבית החולים "איכילוב" פצועים שנפגעו בפיגוע ברחוב דיזינגוף. בנט שוחח עם הפצועים ובני משפחותיהם, שמע מהם על ההתרחשויות בערב הפיגוע ואיחל להם החלמה מהירה ובריאות שלמה. 

"סיימתי עכשיו לבקר את הפצועים בבית החולים איכילוב, הם נמרצים ועם רוח מאוד חזקה", אמר בנט. "אנחנו עוברים מהגנה להתקפה, ופוגעים במקורות הטרור בכל זמן ובכל מקום - בלילה, ביום, בבוקר, בערב, ובכל מקום שהם. כמו שאמרתי - לא יהיו שום מגבלות על כוחות הביטחון, על צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל. אנחנו נמשיך לרדוף אחרי הטרוריסטים בכל מקום".