הקמפיין החדש של משפחת גולדין: הקמת "מסדר הדר"

המטה להשבת הדר גולדין יוזם הקמת מערך מתנדבים, שיקיימו פעילויות במרחב הציבורי להשבת הישראלים וגופות החיילים שמוחזקים בידי חמאס. יעד הגיוס עומד על 400 אלף שקל

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/04/18 15:28 כג בניסן התשעח

הקמפיין החדש של משפחת גולדין: הקמת "מסדר הדר"
לאה ושמחה גולדין, צילום: פלאש 90

משפחתו של סגן הדר גולדין, שגופתו מוחזקת בידי חמאס, פתחה לאחרונה במיזם חדש של הקמת מערך מתנדבים שיפעלו להשבת גופת בנם וגופתו של סמ"ר אורון שאול.

בימים אלו יוזם המטה להשבת הדר גולדין את הקמת "מסדר הדר" - מערך פעילים מתנדבים שמטרתו תהיה ליזום, לנהל ולקיים מגוון פעילויות במרחב הציבורי הישראלי והבינלאומי להשבת הדר, אורון והאזרחים הישראליים שמוחזקים בידי ארגון הטרור.

המערך יכלול אלפי מתנדבים והכספים שייאספו בפרויקט ישמשו להפעלתו ותפעולו של "מסדר הדר". בין היתר יופנה הכסף לארגון אירועים, הפקת חומרי הסברה וניהול מערך של אלפי מתנדבים במטרה לגרום לממשלת ישראל להפעיל מנופי לחץ על חמאס ולקיים את החלטות הקבינט המדיני-בטחוני, וכן להמשיך בפעילות האינטנסיבית בזירה הבינלאומית.

לצורך הקמת "מסדר הדר" מבקשת משפחת גולדין לגייס מהציבור הישראלי והבינלאומי סכום של חצי מיליון שקל שייעודו הוא הפעלת "מסדר הדר" במהלך שנת 2018. לטובת המיזם נפתח קמפיין מימון המונים באתר הדסטארט, כשיעד הגיוס עומד על 400 אלף שקל.