מבקר המדינה לצד משפחת גולדין: דורש תשובות מנתניהו

השופט בדימוס שפירא שיגר לראש הממשלה ושר הביטחון מכתב ובו דרישה להתייחס לטענות משפחת גולדין על הטיופל הכושל, לדעתם, בנושא השבת בנם משבי חמאס

חדשות כיפה משה ויסטוך 27/03/18 15:46 יא בניסן התשעח

מבקר המדינה לצד משפחת גולדין: דורש תשובות מנתניהו
לאה ושמחה גולדין, צילום: פלאש 90

מבקר המדינה פנה היום (שלישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן, בדרישה לקבל בהקדם את התייחסותם לטענות משפחת גולדין על דרך טיפולם בסוגיית בנם החטוף.

השופט בדימוס יוסף חיים שפירא נועד באחרונה עם בני משפחת גולדין, ואף קיבל מהם מסמך מפורט בנוגע לדרך הטיפול של מדינת ישראל בהשבת סגן הדר גולדין הי"ד לישראל.

בעקבות הפגישה פנה שפירא לנתניהו וליברמן והורה להם להתייחס לטענות המשפחה, כפי שעלה במסמך, אחרת הוא ישקול לטפל בנושא באמצעות משרד מבקר המדינה.

מבקר המדינה

מבקר המדינהצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

סגן הדר גולדין נהרג במהלך קרב ברפיח במסגרת מבצע צוק איתן. גופתו נחטפה על ידי מחבלי חמאס ומאז הוא מוחזק על ידי ארגון הטרור חמאס. הוריו, לאה ושמחה גולדין, העבירו לא פעם ביקורת על ממשלת ישראל בכל הנוגע לטיפולם בנושא.

לפני מספר חודשים, במהלך ישיבה מיוחדת שנערכה בכנסת, תקף שמחה גולדין ואמר כי "חלפו כבר שלוש שנים וחצי אחרי אירוע החטיפה, אבל מממשלת ישראל אנחנו שומעים רק ספינים. חברי הכנסת, שתפקידם לבקר את הממשלה, לא נוקפים אצבע, חברי הקבינט לא מיישמים את החלטותיהם והשרים לא עומדים במילתם".