ח"כ יוגב על אפשרות החבירה לליכוד: "לא קונים ספקולציות"

מספר 2 ברשימת הבית היהודי ניסה להרגיע את הרוחות והתייחס לפיצוץ בין הרב פרץ לח"כ סמוטריץ, "פנינו לאיחוד מירב הכוחות הדתיים-לאומיים מתוך רצון לא לאבד קולות שאובדנם עלול להפיל ממשלת ימין"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 10/02/19 08:48 ה באדר א'

ח"כ יוגב על אפשרות החבירה לליכוד: "לא קונים ספקולציות"
מכחיש חבירה לליכוד. יוגב, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

מספר 2 ברשימת הבית היהודי, ח"כ מוטי יוגב, התייחס הבוקר לפיצוץ במגעים בין מפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי, ניסה להרגיע את הרוחות ולהזים את השמועות בדבר כוונותיו הפוליטיות של יו"ר רשימתו.

"הבית היהודי בראשות הרב רפי פרץ", אמר יוגב, "קם מחדש ובונה את עצמו כבית הפוליטי המרכזי של הציונות הדתית לגווניה. פנינו לאיחוד מירב הכוחות הדתיים-לאומיים מתוך רצון למצות את כל קולות הבוחרים במגזר הדתי לאומי ולא לאבד קולות שאובדנם עלול להפיל ממשלת ימין".

הרב רפי פרץ

ליכוד או איחוד לאומי? הרב רפי פרץצילום: פלאש 90

לדבריו, "הבית היהודי מכבד את המפלגות הנוספות: האיחוד לאומי, יחד, עוצמה יהודית ואחרים. בבית היהודי לא קונים ספקולציות ולחצים שבחלקם אינם אמת. בימים הקרובים יסתיים תהליך הרכבת רשימת הבית היהודי וצוותי המו"מ ישובו להיפגש ובע"ה תיבנה רשימה מאוחדת ככל האפשר, שתביא את התוצאה הגדולה ביותר שניתן בבחירות הבאות עלינו לטובה".

חבר הבית היהודי התייחס לדיווחים על כך שהמשא ומתן בין הצדדים הגיע למבוי סתום. אמש התקשר הרב פרץ ליו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ, והודיע לו כי חזר בו מהסיכום אליו הגיעו לפני כניסת השבת, לפיה שתי המפלגות יונהגו במשותף על ידם.

סמוטריץ' טען כי "בעת הזו האפשרות להשתלב בליכוד כסרח עודף נראית קורצת יותר לאנשי הבית היהודי", זאת לאחר שהתגברו הערכות כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסה להוביל את האיחוד הלאומי להתחבר עם הליכוד. בבית היהודי אף אמרו כי הם נערכים לריצה עצמאית לאור הקשיים במשא ומתן.