ח"כ אורן חזן לח"כ גילאון: "אתה חצי בן אדם"

במהלך דיון בחוק בכנסת התפתח עימות בין ח"כ אורן חזן לח"כ אילן גלאון כאשר חזן כינה את גילאון הנכה "חצי בן אדם". ח"כ סתיו שפיר: "אם הוא (אורן חזן) לא עף מהליכוד בשעה הקרובה - זה פרצופה של המפלגה הזו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/18 20:56 כז בחשון התשעט

ח"כ אורן חזן לח"כ גילאון: "אתה חצי בן אדם"
יחליף את חולדאי? | ח"כ אורן חזן, צילום: Miriam Alster/FLASH90

במהלך דיון בחוק 'נאמנות בתרבות' בכנסת התפתח עימות בין ח"כ אורן חזן מהליכוד לבין ח"כ אילן גלאון מ-מרצ, כאשר הראשון כינה את הח"כ הנכה "חצי בן אדם". חזן צעק לעברו של אורן חזן: "אם לא היית חצי בן אדם - הייתי עונה לך", לאחר שגילאון אמר לו: "הייתי כותב עליך את 'הגולם מפראג'".

בעקבות ההתבטאות של חזן לעבר הח"כ הנכה פרצה מהומה במליאת הכנסת, כלשאחריה התנצל חזן ואמר כי לא התכוון לנכות ממנה סובל גילאון. 


ח"כ סתיו שפיר מהמחנה הציוני תקפה את חזן ואמרה: "חבר הכנסת הבזוי מהליכוד שלא נקרא לו בשמו קרא עכשיו לאילן גילאון, חבר כנסת אמיץ וחכם שסובל מנכות - 'חצי אדם'. אם הוא לא עף מהליכוד בשעה הקרובה - זה פרצופה של המפלגה הזו. זו הדרך שהם רוצים להנהיג את ישראל. מבחיל".

ממפלגת מרצ נמסר בתגובה, "האירוע השפל, הקטן והעלוב הזה - כלפי אחד האנשים האהודים והחביבים בכנסת, אילן גילאון, רק מעיד על תחתית החבית אליה הגיעה מפלגת השלטון עם חוק הנאמנות הלקקני. אנחנו נאמנים לתרבות ולתרבות הדיון וכופרים בצנזורה, בגסות ובלקקנות של הליכוד של השרה רגב ושל ח"כ חזן".

ב'מחנה הציוני' קרו להשעות את חזן: "חזן חצה עוד גבול של בוטות וחוצפה. אין מקום להתנהגות כזו בכנסת. אנחנו דורשים מיו"ר הליכוד להשעות את ח"כ חזן מכל פעילות פרלמנטרית. הבושה הזאת לא יכולה להימשך".