אחיו של הישראלי השבוי: "מדינת ישראל כבר ויתרה"

לקראת הצעדה להשבת הבנים הנעדרים בשבוע הבא, צור גולדין פרסם סרטון בו הוא קורא לכל מי שאכפת להם להגיע לצעדה: "חמאס מקבל כל מה שהוא רוצה, קיבל מה שהוא רוצה, ולא נעשתה אפילו פעולה אחת של הממשלה כדי להביא את אח שלי הביתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/22 13:12 כח בתמוז התשפב

אחיו של הישראלי השבוי: "מדינת ישראל כבר ויתרה"
הדר גולדין, אורון שאול ואברה מנגיסטו, צילום: יחצ

בשבוע הבא תתקיים צעדה לציון שמונה שנים לחטיפתם של החטופים אורון שאול, הדר גולדין ואברה מנגיסטו, שנמצאים בשבי ארגון הטרור חמאס. הצעדה תתקיים ביוזמת משפחת גולדין ותצא מביתם בכפר סבא עד לגדר בעזה בקריאה לממשלת ישראל להחזיר את הבנים הביתה.

לקראת הצעדה פורסם היום (ד') ברשתות החברתיות סרטון של צור גולדין, אחיו התאום של הדר גולדין בו הוא פונה ל-"כל מי ששומע ורואה ואכפת לו" להצטרף אליו בצעדה מהבית של הוריו לגדר של עזה.

"אנחנו מרגישים שמדינת ישראל כבר ויתרה על המאמצים להילחם על אח שלי, אף אחד לא נלחם עליו כבר שמונה שנים. כל המחבלים כבר שוחררו מהכלא, כל העסקאות כבר נעשו עם חמאס. חמאס מקבל כל מה שהוא רוצה, קיבל מה שהוא רוצה, ולא נעשתה אפילו פעולה אחת של הממשלה כדי להביא את אח שלי הביתה", אומר אחיו של השבוי בסרטון.

צפו בקריאה של צור גולדין:

בסרטון גולדין מציין שהם כבר הגיעו למסקנה שכולם החליטו לוותר על אחיו "אנחנו קוראים לאזרחים שעדיין אכפת להם לבוא ולהצטרף אלינו. אנחנו הולכים לצאת לשלושה ימים של צעדה. בואו תראו לנו מה זה ציונות, מה זה רעות ומה זה ערבות הדדית ונראה את כולנו בשיא תפארתנו וכוחנו".

לו"ז צעדת המחאה בדרישה להשבת הבנים, מדי יום החל מהשעה 9:00:

צעדת המחאה תחולק למקטעים, אליהם ניתן יהיה להצטרף בכל שלב של הצעדה, בכל צומת, בכל גשר ומחלף.

יום רביעי 03.08.22, הצעדה תצא מבית משפחת גולדין בכפ"ס, סמוך ל"קניון שער ראשון" בראשל"צ

יום חמישי 04.08.22, מ"קניון שער ראשון" בראשל"צ עד לניצנים.

יום שישי 05.08.22, מניצנים לעזה.