מצטרף נוסף לימין החדש: אורי שכטר

לאחר הצטרפותו של אלישיב רייכנר, אורי שכטר, מראשי ארגון צהר, מצטרף גם הוא למפלגת הימין החדש: "אני מרגיש שהגיע הזמן שאעבור למקום שבו אוכל לקחת את הכוחות שניתנו לי ולמנף אותם במרחב הציבורי"

חדשות כיפה מערכת כיפה 18/02/19 15:38 יג באדר א'

מצטרף נוסף לימין החדש: אורי שכטר
אורי שכטר, צילום: אתר ארגון רבני צהר

מפלגת הימין החדש אוספת כוכבים לרשימתה. המצטרף החדש הוא אורי שכטר, מנהל אגף שורשים בארגון צהר.  

שכטר, נשוי לכנה ואב ל -7 ילדים, בן 48, מנהל אגף שורשים בארגון רבני צהר, מתגורר בראש צורים מזה כ-25 שנה. גדל בקרית שמואל בחיפה. מגיע מהעולם העסקי וניהל במשך 5 שנים את התחנה המרכזית בירושלים ועוד כארבע שנים את חברת "גרופ". בין לבין הספיק לשלב עוד עשייה רבה במגוון תחומים והיום הוא משמש כחבר הנהלה בהתנדבות בכ-13 ארגונים, ביניהם: האגודה להתנדבות, מכינות ומדרשות בית גוברין, אליהב, נחל עוז ונוב שברמת הגולן. 

"במהלך חיי תמיד הרגשתי שקיבלתי מבורא עולם - כוחות גדולים של נתינה שאותם אני מנסה להפנות אל העם הנפלא שלנו ואל המדינה", כתב שכטר. "לאחר התלבטויות רבות החלטתי לעשות משהו שעד כה נמנעתי ממנו. אני מרגיש שהגיע הזמן שאעבור למקום שבו אוכל לקחת את הכוחות שניתנו לי ולמנף אותם במרחב הציבורי/הפוליטי".

שכטר הוסיף: "למרות שרבים מזהירים אותי מדברים רבים אשר עלולים לפגוע בי בכניסתי למרחב זה, אני מגיע אמנם עם חשש אך עם אמונה עמוקה שאשתדל להיות שליח נאמן ומסור לעמי ולמולדתי. 
אני מבין שלעיתים על מנת להשיג דברים גדולים אצטרך להתפשר על דברים מסוימים.
אבל הכי חשוב הוא שאני מגיע עם הלב שלי, הלב הפשוט, שרוצה לעשות טוב כמו שפעלתי במקרים רבים ומגוונים. אני מאמין שלא אשתנה אלא אשתדל בכל מאודי להביא את האור האישי שלי לבית המחוקקים".

המהלך צפוי לסייע למפלגם של שקד ובנט למשוך בוחרים מהזרם המרכזי של הציונות הדתית, על חשבון מפלגת "הבית היהודי" שנעשית מזוהה יותר עם הזרם החרד"לי.  

שכטר לא לבד. הבוקר הודיעו בימין החדש על מצטרף נוסף למפלגה והוא אלישיב רייכנר, תושב ירוחם, עיתונאי, סופר ופעיל חברתי מצטרף למפלגת הימין החדש. רייכנר (43) בעל טור קבוע בעיתון "מקור ראשון", אשר בכתיבתו מתמקד בנושאים חברתיים ובסיקור הפריפריה הדרומית.