שרן השכל הודיעה: אני מצפה לילד

הח"כית מהליכוד, ששיתפה את הציבור בקשיים בטיפולי הפוריות שעברה, ובהתמודדות עמם, הודיעה כי היא בהריון. כמו כן סיפרה כי דחתה הצעה למינוי לשגרירה באוסטרליה, ותקפה הוויתור על תיקים מרכזיים במו"מ הקואליציוני

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/05/20 21:03 כד באייר התשפ

שרן השכל הודיעה: אני מצפה לילד
שרן השכל, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

חברת הכנסת שרן השכל (הליכוד) שמחה לעדכן הערב (ב') כי היא ובעלה אייל מצפים לילד. 

השכל, שסיפרה לפני מספר חודשים בראיון עם דפנה ליאל כי היא עוברת כבר ארבע שנים טיפולי פוריות ושמכירה את המציאות המורכבת שחוות נשים העוברות טיפולי פוריות, פעלה במהלך משבר הקורונה בשביל לאפשר לנשים להמשיך לקיים שגרת טיפולים סדירה. 

מלשכתה של השכל נמסר כי בפרוץ המשבר השכל כבר הייתה לאחר קליטה מוצלחת ובמהלך המשבר הייתה בשמירה קפדנית ואת מרבית עבודתה עשתה ממשרדה בבית. 

"דחיתי מינוי להיות שגרירה באוסטרליה"

בנוסף לחדשות המשמחות, הודיעה הערב השכל כי ויתרה על ההצעה לכהן כשגרירה באוסטרליה. בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה כתבה: "החלטתי לוותר על ההצעה לכהן כשגרירת ישראל באוסטרליה, ולהקדיש את הקדנציה הנוכחית (כמו את הקודמת) לטיפול בנושאים שעבורם נבחרתי מכאן, מכנסת ישראל. 
אני מודה שכמי שחיה באוסטרליה כמה שנים ומקיימת כיום קשרים הדוקים עם אנשי ממשל בכירים וחברי פרלמנט, הצעה זו קסמה לי, ואני בטוחה שיכולתי להצליח בתפקיד זה. אך לא לשם כך בחרתם בי, ולא לשם כך נכנסתי לכנסת".
  
השכל מתחה ביקורת על התנהלות הליכוד במו"מ הקואליציוני, ועל ויתור על משרדים מרכזיים: "המשא ומתן הקואליציוני השאיר אותי מאוכזבת, ולא רק ברמה האישית אלא בעיקר ברמה המפלגתית והאידיאולוגית", כתבה. "במקום עיסוק באידיאולוגיה, בקווי יסוד, בביצור מעמדה של הליכוד כמפלגת שלטון שמנהיגה ומובילה - ויתרנו על משרדים שמהווים נכס אידיאולוגי עבור הימין. ויתרנו על עמדות ההשפעה וההובלה בוועדות החשובות ביותר בכנסת. 
עם ההישג האלקטורלי הגדול ביותר מאז ימי יצחק שמיר, הפכנו לחסרי השפעה פרלמנטרית, נתונים לחסדי השותפות השמאליות בקואליציה". תקפה השכל.

מאז תחילת כהונתי בכנסת עמדתי בעיקשות מול התנגדויות ולחצים כשהובלתי מאבקים אידאולוגיים צודקים על חרות הפרט, על ריבונות בבקעת הירדן, הפחתת רגולציה ובירוקרטיה, מאבק ביוקר המחייה, מאבקים למען כלכלה חופשית, אי הפללה, למען זכותנו להתיישב בארץ ומאבקים לחיזוק מעמדה של ישראל בעולם". 

לדברי השכל, "בקואליציה הזו, הערכים החשובים לימין-הליברלי לא באים לידי ביטוי ולא מיוצגים בצורה שמשקפת את גודל הבוחרים שלנו. לאור כך, אני חשה שעלי לעמוד על המשמר. ולכן, בלי אגו, בלי טייטלים ריקים מתוכן ובלי תקציבים מנופחים ומיותרים, החלטתי להמשיך לשרת אתכם בנאמנות ובגאווה מספסלי המליאה, ואני מתחייבת להמשיך להילחם למען הערכים שבשמם בחרתם בי לנציגה שלכם בכנסת".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן