אברי גלעד מבהיר: הפוסט שמתפרסם בשמי מזיוף. אני לא מתומכי נתניהו

איש התקשרות בפוסט נגדי נגד הפוסט המזויף שמתפרסם בשמו. "אני חושב בדיוק ההיפך, וסליחה עם כל תומכי ביבי. אני לא אתכם. אנא אל תפיצו את הטקסט הזה בווטסאפ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/19 21:19 כט בחשון התשפ

אברי גלעד מבהיר: הפוסט שמתפרסם בשמי מזיוף. אני לא מתומכי נתניהו
נאבקים ב-BDS, אברי גלעד, צילום: צילום מסך

איש התקשרות, אברי גלעד מבהיר הערב (ד') כי הפוסט שמופץ ברשתות החברתיות השונות הנכתב בשמו המהלל את ראש הממשלה בנימין נתניהו אינו שלו וכי הוא מדובר בפוסט מזויף. "אני חושב בדיוק ההיפך, וסליחה עם כל תומכי ביבי. אני לא אתכם. אנא אל תפיצו את הטקסט הזה בווטסאפ".

"זיוף. שוב הפוסט המזויף מופץ לכל עבר, כל שתי דקות מישהו מגיב לי עליו", כותב הערב גלעד. "זה זיוף. לא כתבתי ולא הייתי מעלה על דעתי. זה הפוסט שמישהו כתב בשמי ומפיץ".

בפוסט המזויף נכתב כי גלעד לא אוהב במיוחד את נתניהו וכי לא היה רוצה לראות אותו בין חבריו או לחתן אותו לביתו, אך מדובר במנהיג הכי טוב למדינת ישראל. "לתפקיד ראש ממשלת ישראל אני לא מחפש איש מוסר מהמעלה הראשונה, צמחוני , כזה שמעולם לא נאף, מעולם לא שתה, כל חייו דיבר רק אמת ועשה רק צדקה וחסד. אני לא מחפש רב לבית הכנסת, אני מחפש ראש ממשלה".

גלעד כותב בתגובה לפוסט המזויף כי מדובר בפוסט מסריח מוסרית, מגונה, ושאינו קשור אליו. "אני חושב בדיוק ההיפך, וסליחה עם כל תומכי ביבי. אני לא אתכם. אנא אל תפיצו את הטקסט הזה בווטסאפ, ואם כבר הפצתם תקנו בבקשה. ולמי שכתב את זה בשמי- חבר, מי שמגייס תמיכה באמצעות זיוף, מעיד על כך שאין לו תמיכה מצד האמת . וזה ממש עצוב. ואם אפגוש אותך אפרק לך את הצורה, מטאפורית".