עקיבא נוביק התנצל- רוני ססובר לא קיבלה

בראיון לחדשות 13, עקיבא נוביק קיים חידון בקיאות פוליטי למועמדת הימין החדש הטרייה, רוני ססובר. ססובר, שלא הפגינה בקיאות בחידון, ספגה על כך לא מעט עלבונות וביקורת. לאחרונה התנצל נוביק בפומבי, על שהוצגה באור לא מחמיא אך את ססובר זה לא ריגש במיוחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/10/19 14:59 ד בתשרי התשפ

עקיבא נוביק התנצל- רוני ססובר לא קיבלה
רוני ססובר. אין מחילה, צילום: פלאש 90

לא שוכחת ולא סולחת. רוני ססובר, שכשלה במבחן בקיאות בהסטוריית הימין, בכתבת חדשות 13 לפני מספר חודשים לא קיבלה את התנצלותו של עקיבא נוביק, הכתב שערך עמה את החידון . נוביק התנצל בשישי האחרון בטורו השבועי בעיתון השבת הדתי "שביעי" וכתב: "לא שיערתי את הרעש שהכתבה תגרום. בדיעבד גרמתי לרוני ססובר עוול ואני מבקש להתנצל. סליחה רוני".

לפני מספר דקות הגיבה ססובר על ההתנצלות שפורסמה, וכך כתבה בטוויטר: "לא מספיק שב״חידון״ ביזית, שמת ללעג והלבנת פניי ברבים ועכשיו גם את ״ההתנצלות״ אתה עושה על גבי ומצדיק את קלונך? בוא אני אסביר לך לאט, אולי תבין מהר- אין קשר בין השאלות על הרב דרוקמן וסבסטיה להיותי ימנית. הדבר לא מעיד עליי כלל אלא על הבינוניות, צרות-העין והאופק שלך."

והוסיפה: "יש ימנים רבים שאין להם מושג מי הוא כבוד הרב (עם כל הכבוד לו) או סבסטיה.... תתפלא- הימניות לא רשומה על הציונות הדתית בטאבו. עניין שולי מועלם לא קשור אליי כלל ואם אתה רוצה לפרגן לשולי, תעשה את זה בכתבה נפרדת ולא על חשבוני. אשמח לקרוא אותה.
אכן עשיתי עסקה גרועה כשהתראייתי אצלך למרות בקשות של ערוצי תקשורת המרכזיים בעלי רייטינג גבוה ומשמעותי בהרבה משלכם. נראה שגם אתה עשית עסקה גרועה בניסיון לנקות את מצפונך, ערב יום כיפור, תוך רכיבה על גבי שנית, בפרהסיה, באצטלה של התנצלות. הרצחת וגם ירשת?
בשאלון היהודי ימני חילוני שלי ״כיצד נתנצלה נכון בערב החג?״, נכשלת!"

ההתנצלות של נוביק

ההתנצלות של נוביקצילום: צילום מסך

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן