כוכבים בעל כורחם: החטופים ששוחררו שוברים את הטיקטוק

אין ספק, ייקח עוד זמן עד שהחטופים המשוחררים יחזרו לשגרה מלאה, אך בנתיים הם חזרו לפחות לדבר אחד: טיקטוק. בשבוע האחרון פרסמו בני הנוער המשוחררים סרטונים חדשים וכבשו את הרשת החברתית

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/23 11:41 כא בכסלו התשפד

כוכבים בעל כורחם: החטופים ששוחררו שוברים את הטיקטוק
סהר קלדרון בטיקטוק ראשון, צילום: צילום מסך טיקטוק

השבוע שעבר הביא איתו הרבה רגעים של אור: 106 חטופים שוחררו מעזה, ביניהם 80 ישראלים. ילדים, אימהות, נערים ונערות, שבו ארצה אחרי חודשיים של גיהנום. לחלקם לוקח זמן להתאושש, אחרים מתחילים אט-אט לחזור לשגרה. בימים האחרונים החלו בני נוער ששוחררו מהשבי לחזור לרשת החברתית "טיקטוק" ולפרסם סרטונים חדשים וממיסים את הלב.

@sahar5985

כיאילו הייתי בחופשה בחול חודשיים וחזרתי

♬ son original - edslvtr

"כאילו הייתי בחופשה בחו"ל חודשיים וחזרתי"

הראשונה הייתה אורי מגידיש, החיילת בת ה-19 ששוחררה עוד לפני כחודש, ועדכנה על מצבה בסרטון טיקטוק שהופץ בכל הרשתות. סהר קלדרון בת ה-16, שנחטפה עם אחיה ארז בן ה-12 ואביהם עופר, שנשאר בשבי, העלתה סרטון טיקטוק עם חברה כתבה: "הסאונד שעבר לי בראש ברגע שחזרתי הביתה מהשבי". לצד הסרטון היא התבדחה: "כאילו הייתי בחופשה בחו"ל חודשיים וחזרתי".

@1234user59 החיים דבש שחוזרים מהשבי????#פוריו #עזהלאנד ♬ original sound - omotolaa

"החיים דבש כשחוזרים מהשבי"

נועם אור, ששוחרר עם אחותו עלמה, פרסם סרטון ובו ביקש להודות על ההודעות המרגשות שהוא מקבל ולעדכן במצבו. "זה לא מובן מאליו בכלל", כתב, "כמו שאתם רואים אני בסדר ואני כבר מתחיל לחזור קצת לחיים יותר נורמליים. נשאר עוד אחד שיחזור מבני המשפחה, אבל עד אז נהיה חזקים". גם בן דוד, ליאם אור, פרסם סרטון ובו עדכן שאפילו הספיק להתגלח. גלי טרשצ'נסקי לקחה את ההומור העצמי צעד קדימה, וכתבה: "שאומרים לי שזה יקר מדי אבל אני בעצם יכולה לקבל הכל בחינם. החיים דבש כשחוזרים מהשבי".

@noam_or2 ותכניסו אותי קצת לעניינים פה בטיקטוק על טרנדים #אהודמהטיקטוק #פוריו #עוטף_עזה #קיבוץבארי ♬ צליל מקורי - noam_or2

החזרה של הצעירים לטיקטוק מרגשת, ועוד יותר היכולת שלהם להתבדח על מצבם. בני הנוער הפכו לפנים מוכרות בעל כורחם, כשתמונותיהם התנוססו על שלטים שקראו לשחרורם, וכעת רק מגיע להם לנצל את התהילה בדרך המתוקה ביותר שאפשר.