חוזרים הביתה: הרשימה המלאה של החטופים ששוחררו

פורסמה הרשימה של החטופים הישראלים ששבו לישראל במסגרת הפעימה השנייה של העסקה, כולם תושבי הקיבוץ בארי | הצעירה מיה רגב, שנחטפה מהמסיבה, הועברה בדחיפות לבית החולים סורוקה| המשפחות מתרגשות וזוכרות: יש להשיב את כולם הביתה

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/11/23 23:42 יב בכסלו התשפד | עודכן בתאריך 26/11/23 00:42

חוזרים הביתה: הרשימה המלאה של החטופים ששוחררו
החטופים ששבים הביתה, צילום: מטה המשפחות והנעדרים

התרגשות רבה: לאחר עוד מתיחה מורטת עצבים, הפעימה השנייה של העסקה הראשונה לשחרור החטופים הישראלים יצאה לדרך, כאשר 17 מהם חצו הלילה (שבת) את הגבול וכעת נמצאים בשטח ישראל. בהמשך יגיעו לבתי החולים לצורך הערכה וטיפול ראשוני.

מטה משפחות החטופים וקיבוץ בארי, אשר כלל החטופים הישראלים ששבו היום במסגרת עסקת החטופים הם בני המקום, פרסמו את רשימת החטופים המלאה ששוחררו במסגרת הפעימה השנייה. "קיבוץ בארי ומטה המשפחות שמחים ונרגשים עם שובם של חלק מהחטופים. יחד עם זאת שלושה ילדים משתי משפחות מקיבוץ בארי, נקרעו היום מההורה היחיד שנותר להם. חמאס הפר ברגל גסה את ההסכם והפריד בין אם לביתה. הילה חוזרת הביתה ללא אמה רעיה שנותרה מאחור בשבי חמאס, קיבוץ בארי ומטה המשפחות שמחים ונרגשים עם שובם של חלק מהחטופים".

זוהר אביגדורי, דודה של נעם אביגדורי וגיסה של שרון אביגדורי ששוחררו משבי חמאס בעזה:
"אנחנו מאוד מתרגשים, הרגליים רועדות ואנחנו מחכים בקוצר רוח לחבק את אהובותינו נועם ושרון. אנחנו לא שוכחים לרגע שאלו אותן הרגליים שימשיכו במסע להחזיק אותנו במסע הארוך שעוד לפנינו - עד השבת כל החטופים".

רשימת החטופים ששוחררו

משפחת אור:
- נעם אור (בן 16)
- עלמה אור (בת 13)
אמם יונת נרצחה, אביהם דרור עדיין בשבי.

משפחת וייס:
- שירי וייס (בת 53)
- נוגה וייס (בת 18)
בעלה של שירי, אביה של נוגה, אילן וייס- נעדר. ואח של שירי, גיל בויום מכיתת הכוננות בקיבוץ בארי נרצח. אחיינה ענבר בויום נרצח גם הוא

משפחת אביגדורי:
- שרון הרצמן אביגדורי (בת 52)
- נעם אביגדורי (בת 12)
אחיה של שרון, אבשל, נרצח.

משפחת הרן ושהם:
- שושן הרן (בת 67) - בעלה אבשל, אחותה לילך, בעלה תרי והמטפל שלו פול, נרצחו.
- עדי שהם (בת 38)
- נווה שהם (בן 8)
- יהל שהם (בת 3)


- הילה רותם שושני (בת 12) - אמה רעיה עדיין בשבי.
- אמילי טוני קורנברג הנד (בת 8) - האם המאמצת נרקיס הנד נרצחה. אמה של אמילי, ליאת, נפטרה ממחלת הסרטן כשאמילי הייתה בת שניים וחצי בלבד. ביום שבת הארור, ב-7 באוקטובר, ישנה אמילי בבית חברתה הטובה, אליו פרצו מחבלים. בשעות הצהריים נותק עמה הקשר, ולאחר מס' ימים, המשפחה קיבלה הודעה כי נמצאה גופתה של אמילי. כעבור כ-3 שבועות, הודיע צה"ל למשפחה כי ישנן ראיות המצביעות על כך שאמילי נמצאת בין החטופים בעזה.

- מיה רגב ג׳רבי (בת 21) - נחטפה מהמסיבה בנובה. מיד עם השחרור הלילה, שהתבצע בלי אחיה שנחטף יחד איתה, הוסעה מיה לטיפול דחוף בבית החולים סורוקה בבאר שבע.


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368