"בז לשמאל הקיצוני": אחרי התגובות - מאיר אדוני לא מתנצל

השף והמסעדן ששיתף לאחרונה בדעותיו שהשתנו בעקבות המלחמה, כועס בפוסט חדש על התגובות שקיבל ועל מי שלא מבין: "יש מולנו מפלצות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/23 11:23 ז בכסלו התשפד

"בז לשמאל הקיצוני": אחרי התגובות - מאיר אדוני לא מתנצל
מאיר אדוני, צילום: ענת סקילי , ויקיפדיה

השף מאיר אדוני ששיתף לאחרונה בחשבון האינסטגרם שלו על תחושותיו בעקבות המלחמה ועל דעותיו שהשתנו, פירסם פוסט חדש ובו זעם על התגובות שקיבל: "וואו, כמה תגובות קיבלתי ביומיים האחרונים מאנשים שעד לפני רגע השתייכתי אליהם. כאלו שתמיד בזו לתגובות שכאלו כל עוד הם הגיעו כביכול מהצד השני של המתרס, אל תעלבו, אבל בז לכל מה שהשמאל הקיצוני מהווה או משדר! מרגיש מרומה עד עמקי נשמתי שהלכתי שבי אחרי סיסמאות נבובות לשלום!".

מאיר אדוני: "כמה פתט הייתי"

"הובלתי וצידדתי בקמפיינים לטובת השלום", הוא מוסיף, "על זה שיש עם פלשתיני שרוצה שלום. כמה הייתי חלק מההזיה שאנחנו אשמים! תמיד אשמים! כמה היה קל להאשים את הימין ולהגיד שהכל בגללם! כל פיגוע ידעתי להסביר 'זה אנחנו, אנחנו אשמים'. הם עם כבוש, עם מסכן, הם בכלל שוחרי שלום, עם של אהבה ואחוות אדם".

"כמה פתט הייתי שחיי במדינת תל אביב הנאורה ומספר לעצמי סיפורים!", הוא זועם, "היה נוח, הייתי חלק מהם. מסעדות מצליחות, עטוף בכל האהבה העצמית שיש ובאילו שחיים בתל אביב, מנוי לעיתון 'הארץ', שמעלה שוב ושוב פעילות ארגון ב'צלם' שטוף השנאה לישראל ולצבא הגנה לישראל. מבקש סליחה, באמת".

השף מזהיר: "בואו נבין שיש מולנו מפלצות"

אדוני מסיים באהבה לעם ובבקשה להילחם באויב האמיתי: "אז עכשיו, אחים ואחיות יקרים שלי, שאולי לא תאמינו, אבל אוהב אתכם למרות הכל, אהבת אמת. בואו נבין שיש מולנו מפלצות. יודע שקשה לקבל את זה, אבל אלו מפלצות וכל תואר חיבה אחר יעשה איתם חסד! בואו ונתמודד עם המציאות העגומה ונדאג לעקור את גרורות סרטן האיסלאם הקיצוני מכל חלק באזורנו. עם ישראל חי".