שלושה גיבורים: הפראמדיק והחובשת פגשו את הילדה הקטנה שהצילו

חודש אחרי השבת השחורה, הפראמדיק ירין שטרית והחובשת גלי פגשו את אופק בת ה-6, בה טיפלו השניים, והעניקו לה בובת חד קרן | מפגש מרגש

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/23 15:57 ב בכסלו התשפד

שלושה גיבורים: הפראמדיק והחובשת פגשו את הילדה הקטנה שהצילו
הפגישה המרגשת, צילום: דוברות מד"א

בין ההמונים שנפצעו בשבת השחורה, הייתה אופק בת ה-6 מקיבוץ חולית. ירין שטרית הפראמדיק וגלי החובשת מצאו את אופק עם פצע ירי ברגל וחוסם עורקים. "הבנו שכל דקה קריטית על מנת למנוע פציעה קשה עוד יותר", שחזר שטרית, "אופק איבדה לא מעט דם, אבל היא הייתה מאוד רגועה, לא בכתה בכלל. העברנו אותה לניידת טיפול נמרץ והתחלנו להעניק לה טיפול רפואי. במקביל החיילים שהיו שם סיפרו שגם ההורים שלה נפצעו מירי, אבל הם לא יודעים מה מצבם".

חודש אחרי: איחוד מרגש בין הפראמדיק, החובשת והילדה שניצלה

הפראמדיק והחובשת פינו את אופק, ולא ידעו מה עלה בגורלה. "אחרי שבועיים של אי ודאות, הצלחנו ליצור קשר עם המשפחה. הבנו שהם נורו בממ"ד של הבית ושמחנו לשמוע שכולם ניצלו." רק חודש לאחר האירוע, נפגשו גלי וירין יחד עם אופק, אותה הצילו. למפגש הם הביאו מתנה לאופק: בובת חד-קרן שעליה נכתב "לאופק הגיבורה, באהבה גדולה, גליש וירין ממד"א".

גלי, החובשת, סיפרה: "כל השבת השחורה הזאת, הייתה אכן מאוד שחורה אבל מה שנחרט בי היה הפינוי של אופק - משהו ברוגע שלה, ילדה קטנה שנפצעה והייתה כל כך רגועה, זה לא משהו טריוויאלי. לפגוש אותה פה היום, כשהיא הולכת על 2 רגלים ומחייכת זה מרגש מאוד".

המפגש המרגש

המפגש המרגש צילום: דוברות מד"א

המפגש המרגש

המפגש המרגש צילום: דוברות מד"א