"הניחי לנופלים": קרן מרציאנו צייצה - וקיבלה איום בתביעה

קרב ציוצים בין העיתונאית קרן מרציאנו לעורכת הדין כנרת בראשי הגיע עד התראה לפני תביעה | עו"ד בראשי: "כאזרחית ויתומת צה"ל דברייך פגעו בי עמוקות" | מרציאנו: "אין מקום לערב את הנופלים בשיח הרעיל"

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 15/11/23 13:17 ב בכסלו התשפד

"הניחי לנופלים": קרן מרציאנו צייצה - וקיבלה איום בתביעה
קרן מרציאנו, צילום: Hadas Parush/Flash90

קרן מרציאנו בסכנת תביעה: עיתונאית חדשות 12 קיבלה היום התראה לפני תביעה מעורכת הדין כנרת בראשי, שייצגה בעבר את אורלי רביבו בפרשת "א' מבית הנשיא", בטענה שהפיצה נגדה פייק ולשון הרע.

הסכסוך בין השתיים התחיל בטוויטר, כשעורכת הדין בראשי תייגה את מרציאנו בציוץ, וכתבה, "רוצה לנחם מחר את משפחתו של סרגיי בטבריה במקום להסית?", כשהיא משתמשת בשמו של החלל שנפל השבוע במלחמה. מרציאנו לא יכולה הייתה לעבור על כך בשקט, והגיבה, "חיללת את שמו של חלל צה"ל רק כדי לצייץ עוד ציוץ רעיל. תתביישי. אין לך קוים אדומים? תצייצי נגדי כמה שאת רוצה, אבל בבקשה ממך, הניחי לנופלים".

"כאזרחית ויתומת צה"ל דברייך פגעו בי עמוקות"

עורכת הדין לא אהבה את התגובה של העיתונאית, בלשון המעטה, והגישה מכתב התראה לפני תביעה, אותו פרסמה גם בחשבון הטוויטר שלה. "כאזרחית ויתומת צה"ל דברייך פגעו בי עמוקות", כתבה עו"ד בראשי, "יש בהם משום לשון הרע". במכתב ההתראה דרשה ממרציאנו למחוק את הציוץ, לפרסם התנצלות פומבית ולתרום 15,000 לעמותה המסייעת לחיילים או מפונים.

קרן מרציאנו הגיבה: אין מקום לערב את הנופלים בשיח הרעיל ברשתות החברתיות

בתגובה ל"חדשות כיפה" מרציאנו מסרה: "הציוץ שלי מדבר בעד עצמו. אין מקום לערב את הנופלים בשיח הרעיל ברשתות החברתיות ואני מקווה שכולם יכבדו זאת".