סיפורי גבורה: האחות נפצעה והמשיכה לטפל בפצועים בעודה מדממת

אחת הפצועות מהדרום שהגיעה למרכז הרפואי הלל יפה היא מיכל אלון, אחות במקצועה, שפונתה לבית החולים לאחר שנפצעה מירי של מחבל בזיקים. על אף פציעתה, המשיכה יחד עם בעלה וילדיה לטפל בפצועים שהגיעו. כעת היא מאושפזת במחלקה כירורגית ב' ומצבה מוגדר בינוני - קל. בעת האשפוז גילתה שבמחלקה לידה מאושפז אחד החיילים, שסייעה בטיפולו

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/10/23 16:20 כד בתשרי התשפד

סיפורי גבורה: האחות נפצעה והמשיכה לטפל בפצועים בעודה מדממת
מיכל אלון המאושפזת יחד עם ורוניקה | , צילום: דוברות המרכז הרפואי הלל יפה

כשאחותה התאומה יעל יושבת לצידה, מספרת מיכל אלון בקול חלש אבל בטוח על הנס הפרטי שלה בתוך כל החדשות הנוראיות שמגיעות כל העת מהדרום. "באנו לשבת, בעלי ואני יחד עם ילדינו, לחוג שמחת תורה בזיקים עם החיילים".

מיכל מתארת כיצד התעוררו בשעות הבוקר לקול צבע אדום, והיא, כאחות במקצועה, התחילה מיד לטפל באחת מהן. "עברתי יחד איתה לחדר ליד המיגונית משום שהחלו אזעקות על הטילים, ואז התחלנו לשמוע גם יריות. חשבתי שחיילים מגיעים לפנות אותנו. כשנפתחה הדלת נכנס חייל במדי צה"ל, שהתברר שהוא מחבל. ירה בי כמה יריות והמשיך הלאה. ניסיתי לחבוש את עצמי, תוך שכל העת ממשיכים להגיע אלינו עוד ועוד פצועים. למרות הפציעה ביד, הצלחתי להנחות את ילדי לחבוש את הפצעים של הנפגעים. ברוך השם שהצלחנו לצאת משם בשלום".

עוד היא מספרת, שיום אחרי ההגעה שלה ל"הלל יפה", בעוד בעלה והיא תוהים וחרדים לגורל החיילים בהם טיפלו, גילתה שאחד מהם שוכב במחלקה הסמוכה. בעלה אף הלך לבקר אותו עם אחת הבנות. "הוקל לנו במעט", היא מסכמת בעודה מתאוששת מפציעתה שלה.

מיכל אלון המאושפזת יחד עם ורוניקה |

מיכל אלון המאושפזת יחד עם ורוניקה | צילום: דוברות המרכז הרפואי הלל יפה