בדרך להיות כוכבת: רחל מאופקים ניצחה את המחבלים וכבשה את הרשת

רחל מאופקים עשתה את הבלתי יאמן כשהצליחה לעכב את המחבלים שהחזיקו אותה כבת ערובה והציעה להם קפה ועוגיות. בכך הצילה את חייה ואת חיי בעלה, והפכה לכוכבת רשת ולגיבורת המלחמה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 09/10/23 14:44 כד בתשרי התשפד

בדרך להיות כוכבת: רחל מאופקים ניצחה את המחבלים וכבשה את הרשת
רחל מאופקים, צילום: ללא

כוכבת חדשה נולדה: במצב בו צרות מגיעות בזו אחר זו כחלק ממלחמת "חרבות ברזל" המטלטלת, אנו זקוקים לגיבורי תרבות חדשים, וכזו היא רחל מאופקים. רחל עשתה את הבלתי יאמן כשהוחזקה כבת ערובה על ידי מחבלי החמאס במשך שעות. בחוכמה, בתושיה ובתחכום רב החליטה רחל להציע קפה ועוגיות למחבלים, בטענה שהם זקוקים לנוח ולהתחזק. רחל השתמשה בידע שלה בשפה הערבית והצליחה לעכב אותם ולהקנות זמן לחיילים ולמשטרה.

בזכות קפה ועוגיות: רחל מאופקים הצילה את חייה ואת חיי בעלה

"נכנסו אלינו חמישה רוטוויילרים עם קלצ'ניקוב ורימון", היא שחזרה בריאיון לחדשות 13. "התחלתי לדבר איתם ולהגיד להם, 'אנחנו אחים, אל תעשו את זה' ואחד אמר, 'לא, אני שאהיד' וכיוון את האקדח לבעלי". בזכות התושייה העצומה של רחל היא הצליחה לעכב את המחבלים ולאפשר לשוטרים שבחוץ, ביניהם בנה, לפרוץ פנימה. רחל הצילה את חייה ואת חיי בעלה והפכה לסמל לגבורה שטרם נראתה כאן.

מאז הספיקה רחל מאופקים להפוך לכוכבת רשת של ממש: ממים, סרטונים, בדיחות ואלפי פוסטים שמהללים את האישה המבוגרת שהצליחה לנצח את המחבלים בכוחות עצמה. אין לדעת איך המלחמה תיגמר, אך ללא ספק כוכבת אחת כבר נולדה ממנה.

https://twitter.com/MemesYaGever/status/1711271152306286807