ישראל במלחמה גל גדות לא שותקת: הלב שלי כואב

בעיצומו של מבצע "חרבות ברזל", בו נהרגו עד כה כמאתיים אנשים ונפצעו כאלף, הכוכבת הבינלאומית פרסמה פוסט הסברה החשבון האינסטגרם שלה, המונה למעלה מ-100 מיליון עוקבים: "הלב שלי כואב, מתפללת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/10/23 21:35 כב בתשרי התשפד

גל גדות לא שותקת: הלב שלי כואב
גל גדות, צילום: shutterstock

לפנות בוקר פרצה מלחמה במדינת ישראל, עם חדירתם של עשרות מחבלים במספר רב של מוקדים ברחבי הארץ, זו שקיבלה מאוחר יותר את השם "חרבות ברזל". מאז דווח באופן רשמי על כמאתיים הרוגים ומעל אלף פצועים כתוצאה מהמתקפה. במקרים כאלה בהם ישראל נמצאת תחת מתקפה, ישראלים רבים מחכים בכיליון עיניים לתמיכתם של כוכבים בינלאומיים, שיסנגרו עלינו בתפוצות. גל גדות, כוכבת בינלאומית עם מעל 100 מיליון עוקבים באינסטגרם, בהחלט עשתה זאת.

גל גדות תיארה את המלחמה בארץ: "הלב שלי כואב, מתפללת"

גדות פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, ובו כתבה: "לפחות 200 ישראלים נרצחו ועשרות נשים ילדים וזקנים הוחזקו כבני ערובה בעזה, על ידי חמאס. משעות הבוקר המוקדמות נורו יותר מ-3,000 רקטות. חמאס מחזיק בני ערובה, שולט בבסיסים ובהתנחלויות בישראל. היו יותר מ-1000 פצועים וקרבות קשים עדיין נמשכים". גדות ציטטה אמא אחת, שתיארה את המצב כשהיא נצורה בביתה יחד עם שני הילדים הקטנים שלה, ושומעת את קולות המחבלים. "הלב שלי כואב", כתבה השחקנית הבינלאומית, "מתפללת עבור כל אלה שסובלים מכאבים".