בגלל חיובי האשראי: אדוה דדון נשדדה - ותפסה בעצמה את הגנבים

רכבה של עיתונאית חדשות 12 נפרץ והפורצים אף לקחו את כל תכולתו. אלא שדדון לא אחת שמוותרת בקלות, הצליחה לשים עליהם את היד בזכות חיובי האשראי. דדון סיכמה: "הספיק לאכול רק חצי מהגלידה שקנה באשראי שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/23 15:48 יח באלול התשפג

בגלל חיובי האשראי: אדוה דדון נשדדה - ותפסה בעצמה את הגנבים
אדוה דדון, תפסה את הפורצים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

העיתונאית הנמרצת אדוה דדון ידועה בכך שלעיתים אם צריך, היא גם רודפת אחרי אנשים במסגרת עבודתה העיתונאית, אלא שהפעם עשתה זאת דדון במסגרת החיים עצמם. העיתונאית שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה כי רכבה נפרץ וכי הגישה תלונה במשטרה.

"הגנבים לא היו מתוחכמים במיוחד"

תחילה כתבה דדון כי רכבה נפרץ אך בהמשך עדכנה גם במרדף אחר הגנבים: "עכשיו בתחנת המשטרה אחרי שפרצו לי לרכב וגנבו את כל מה שהיה בו" כתבה. לאחר זמן קצר הוסיפה: "עדכון, הגנבים לא היו מתוחכמים במיוחד והתחקתי אחרי החיובים באשראי". דדון הוסיפה סרטון שלה וכתבה: "זה תיעוד של המרדף שמישהו צילם מלמעלה ושלח לי".

אדוה דדון, מחזקת את בן הזוג

אדוה דדון, תפסה את הפורצים. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"תודה לשוטרים (החתיכים) שתיפקדו במהירות"

הבשורה הטוובה הגיעה לאחר עוד מספר דקות: "נתפס!" כתבה, "אמנם מה שנלקח אבוד, אבל לפחות הוא עצור עכשיו בתחנת המשטרה, ותודה לשוטרים (החתיכים) שתיפקדו במהירות". דדון צירפה את תמונותיהם של שני החשודים בגנבה וכתבה: "וזה השותף שלו שתפסנו עם ציוד פריצה בתיק והספיק לאכול רק חצי מהגלידה שקנה באשראי שלי. שיהיה לו לבריאות".