אשתו של אגדת הכדורגל חושפת התקרבות לדת

מירן בוזגלו, כוכבת ריאליטי ואשתו של כדורגלן העבר המצליח מאור בוזגלו, משתפת בחשבון האינסטגרם שלה על ההחלטה לשלוח את הילדים לבית ספר דתי ועל ההתקרבות שלה לדת, "אני מאוד רוצה להצליח לשמור את השבת במלואה באופן קבוע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/23 16:52 כג בטבת התשפג

אשתו של אגדת הכדורגל חושפת התקרבות לדת
צילום: Roy Alima/Flash90

מאור בוזגלו היה אחד הכדורגלנים המצליחים בארץ עד פרישתו מהתחום ממש לפני שנה. הפופולריות שלו ושל משפחתו, ובעיקר של אביו יעקב שטבע את הביטוי המוכר "הילד ענק", הובילה אפילו לסדרת טלוויזיה בערוץ yes. בעקבות הסדרה נחשפו גם נשות השחקנים, ובניהם אשתו של מאור, מעצבת הגבות מירן בוזגלו, שהפכה גם לאושיית רשת בעקבות הסדרה.

"החלטנו לרשום את הילדים לבית ספר ממלכתי דתי"

היום (ב') בוזגלו שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה בהתקרבות שלה לדת. בעקבות שאלות-תשובות שערכה בסטורי, היא נשאלה על בתי הספר של ילדיה, שיין ולאיו. "החלטנו לרשום אותם לבית ספר ממלכתי דתי", היא הסבירה, ונימקה את ההחלטה, "לבית הספר יש משקל של 50 אחוזים בחינוך הילדים שלנו, רוצה לבחור עבורם את המקום הטוב ביותר". היא הוסיפה, "חשוב לי שיקבלו ערכים, חינוך טוב ושילמדו על הדת היפה שלנו".

"מאור מפרגן, אבל הוא לא באותו המקום שלי"

בהמשך השאלות, אושיית הרשת נשאלה שוב על נושא הדת. "תמיד הייתי מחוברת לדת", היא שיתפה את מאות אלפי עוקביה, "עוד כשהייתי נערה הייתי הולכת לבית כנסת וגם שמרתי שבת תקופה". בוזגלו שיתפה כי בשנים האחרונות היא עושה הפרשות חלה, מתפללת ושומרת נידה, ורק חסרה לה שמירת השבת, "אני מאוד מאוד רוצה להצליח לשמור את השבת במלואה באופן קבוע". על היחס של בעלה מאור היא הוסיפה, "מאור מפרגן ורק רוצה שיהיה לי טוב, אבל הוא לא באותו המקום שלי וזה בסדר גמור".