מגי טביבי משחזרת: "פתחו עצומה לפטר אותי"

ברקע הקריירה המשגשגת כמגישת החדשות של ערוץ 14, חושפת טביבי את מקומה של הדת בחייה: "ברגעי בשבירה, אני מייד נאחזת בדת", לריקושטים מהראיון עם נתניהו: "פתחו עצומה לפטר אותי" ועל חיי האהבה: "בינתיים אני רק פתוחה לזה ברמה הרעיונית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/23 12:06 יז באב התשפג

מגי טביבי משחזרת: "פתחו עצומה לפטר אותי"
מגי טביבי לפני התספורת, צילום: תומר שלום

השנה האחרונה האירה פנים למגי טביבי, מגישת החדשות של ערוץ 14, הפכה בעיני רבים מ"פליטת ריאליטי" לאחת המגישות האהובות על המסך. בראיון מיוחד לניר וולף ב"ישראל היום" שיתפה טביבי על חייה האישים, מקום האמונה בחייה ועל המשבר שהגיע בעקבות הריאיון עם ראש הממשלה נתניהו.

"אני אפילו לא מגניבה מבט. אלה החיים"

טביבי הביעה פעמים רבות בפומבי את ההתקרבות לדת ואת המקום אותו היא תופסת בחייה. בריאיון אמרה טביבי: "כשאני נמצאת בסערה רגשית, ברגעי נפילה או בשבירה, אני מייד נאחזת בדת. זאת המתנה הכי גדולה שיכולתי לקבל". עוד הוסיפה על השבתות בקרב משפחתה: "אני לא מגיעה ממשפחה דתית. אנחנו משפחה מסורתית שעושה קידוש בשישי, לא מעבר. כשאני מגיעה לאמא שלי, אני היחידה בבית ששומרת שבת. אם אני יוצאת מהחדר והם צופים בטלוויזיה, אני אפילו לא מגניבה מבט. אלה החיים. מכבדים זה את זה - ואיש באמונתו יחיה".

על נושא הזוגיות אמרה טביבי כי "אין לי איזשהו שעון שאני פותחת לעצמי, גם לא שעון ביולוגי. אני לא אומרת לעצמי 'את עוד מעט בת 29 וזה צריך כבר לקרות' כי אני לא מדברת בצורה כזאת. אני חושבת שכל דבר מגיע בזמן שלו. העשייה שלי הפכה להיות עיקר הסיפור שלי ונשאבתי מאוד לעולם הזה, אז ההתעסקות בזוגיות פחות קיימת".

טביבי ושרון גל. צילום: תומר שלום

יחד עם זאת היא אומרת: "אם לפני שנה הייתי ממש מתנגדת לרעיון של זוגיות וקריירה ואמרתי 'לא, זה רק קריירה' ואין דבר כזה זוגיות עם קריירה, כיום אני מבינה שזה יכול לבוא ביחד ואפילו רצוי שזה יבוא יחד, כי האחד מפרה את השני". טביבי סיכמה: "אני פשוט לא רוצה להתפשר על מציאת הפרטנר".

הריאיון עם נתניהו והקריאות לפיטוריה

מלבד החיים האישיים, טביבי נשאלה גם על עבודה בערוץ 14 המזוהה עם צד מסויים פוליטית ומרבה לספק שערוריות, טביבי שיתפה בדרך העבודה האישית שלה: "ראיינתי את גנץ, את ליברמן ואת נתניהו, והקו שלי מאוד ברור. לא אעשה לאף אחד חיים קלים. כל פוליטיקאי יידע לענות על כל שאלה כי הם מגיעים עם דפי מסרים, לכן עלי לעשות עבודת הכנה ולדעת לעמת אותם עם עובדות ושקרים בצורה מכבדת ומקצועית. זאת העבודה שלי".

נתניהו, "זכיתי להמון ריקושטים". צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יחד עם זאת היא משתפת כי בעקבות הריאיון עם נתניהו, שם הקשתה עליו בשאלות, היו אפילו קריאות לפטר אותה: "זכיתי להמון ריקושטים בעקבות הראיון" היא משתפת, "בסך הכל עימתתי אותו עם עובדות. אחרי הראיון לא התקבלתי בחיבוק אצל הקהל הימני, פתחו עצומה לפטר אותי. לא היה פשוט" סיכמה.