מגי טביבי לא מתבלבלת: "שווה יותר מכל עבודה חלומית"

מגישת החדשות של ערוץ 14 ערכה פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה ונשאלה לגבי שמירת השבת. מגי טביבי השיבה, "לא חושבת במושגים של נזק או תועלת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/23 09:55 יג בתמוז התשפג

מגי טביבי לא מתבלבלת: "שווה יותר מכל עבודה חלומית"
מגי טביבי, צילום: יחצ

מגישת החדשות של ערוץ 14, מגי טביבי, מרבה להתהדר בקשר הקרוב שלה לדת. מדי יום שישי היא מקפידה לפרסם פרשת שבוע בחשבון האינסטגרם שלה ומשתפת לא פעם באמונה החזקה שמובילה אותה בחייה. אתמול (שבת) היא ערכה בסטורי פעילות שאלות ותשובות, וכמובן שנשאלה גם בנושא הדת.

"לא חושבת במושגים של נזק או תועלת"

"האם לשמור שבת מפריע לך לקריירה או רק מועיל?", נשאלה המגישה. "לא חושבת במושגים של נזק או תועלת", היא הודתה, "השבת היא מצב של התנתקות מוחלטת לצורך התחברות". טביבי הוסיפה והבהירה, "זה שווה יותר מכל עבודה חלומית ביום הזה".

אחת העוקבות, אמא לשלוש בנות, כתבה לטביבי, "את בת 28 ולא נשואה. לא מפריע לך?". טביבי החליטה לא להתעלם ולהשיב כראוי. "זה מגיע מבחירה ומסדר עדיפות מסוים", כתבה, וביקשה לחדד, "כל אחת רשאית להגשים את עצמה בדרכה שלה, גם אם היא לא בהכרח בהתאם לנורמה המקובלת. מתקשה לקבל מצב שבו מישהי צריכה להרגיש שפותחים לה שעון ביולוגי ובנימוס דוחקים בה להבין מתי זה יקרה", היא סיכמה, "כל אחת יודעת הכי טוב מה נכון עבורה".