בן הזוג של מעיין אדם הודיע על התמודדותו: "תל אביב היא בית"

מתמודד נוסף במרוץ: ח"כ לשעבר יובל צלנר הכריז על התמודדותו לראשות העיר תל אביב יפו"תל אביב נפרדת ותפעל בראשותי לעצמאות ניהולית ומוניציפלית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/23 15:46 א בתמוז התשפג

בן הזוג של מעיין אדם הודיע על התמודדותו: "תל אביב היא בית"
יובל צלנר, צילום: שי פרנקו

חבר הכנסת  לשעבר ואיש העסקים יובל צלנר,  הכריז היום (ג') על התמודדותו לראשות העיר תל אביב יפו. לאחר שבשנים האחרונות עסק צלנר בנדל"ן החליט לחזור לזירה הציבורית, ולהצטרף למירוץ על ראשות העיר. נזכיר כי מוקדם יותר הבוקר נודע כי ח"כ אורנה ברביבאי, המקום ה- 2 בסיעת יש עתיד, הודיעה כי היא תתפטר מתפקידה על מנת לרוץ גם היא לבחירות לראשות עיריית תל אביב

צלנר אמר כי במידה וייבחר, הוא מתכנן לתעדף את טובת תושבי העיר על פני התיירים המגיעים לבקר בה: "תל אביב היא בראש ובראשונה בית לתל אביביים, התושבים שחיים בה, משלמים  ארנונה וצורכים שירותים מוניציפאליים בעבורם ובעבור משפחותיהם" לדבריו: "הזכויות הבסיסיות שיש לכל תושב בעירו נשחקו לאורך השנים וצריך להחזיר לבעלי המניות דיבידנד".

אורנה ברביבאי

אורנה ברביבאי, מתמודדת גם היא צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

צלנר: "יש לסוגיות הללו פתרונות"

צלנר התייחס גם לבעיות התחבורה והעומס בעיר: "בדומה למטרופולינים המובילים בעולם: ניו יורק, לונדון, ברלין ועוד, יש לסוגיות הללו פתרונות, עומס של תנועה בערים הגדולות בעולם הוא לא המצאה תל אביבית", טען, והסביר כי בכוונתו להניח על שולחן העירייה תכנית מקיפה ומסודרת לפתרון של הסוגיות הללו. 

צלנר, יזם, איש עסקים, משקיע הייטק, שפועל בעיקר באירופה, כיהן בעבר כח"כ מטעם מפלגת קדימה לאחר שנמנה על מייסדיה, הוביל פרויקטים במל"ל (המועצה לביטחון לאומי) ובמשרד ראש הממשלה, כיהן כמנכ"ל החברה הכלכלית של עיריות גבעתיים ורמת השרון ואף שימש חבר מועצת העיר באופקים במסגרת ועדה ממונה. צלנר הוא תושב תל אביב, בזוגיות עם מעיין אדם ואב לשתי בנות. צלנר ירוץ לראשות העיר ולמועצת העיר תחת הסיעה: "תל אביב עצמאית".