מגי טביבי מגיבה: "צר לי על התפיסה העקומה הזאת"

כמידי שבוע, שיתפה מגישת חדשות ערוץ 14 דבר תורה שבועי שעסק השבוע בעונשו של מושה ובכוחן של מילים טובות. כאשר אחד המגיבים עקץ בתשובה, הגיבה לו טביבי כמו שרק היא יודעת

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/23 00:11 ו בתמוז התשפג

מגי טביבי מגיבה: "צר לי על התפיסה העקומה הזאת"
מגי טביבי, צילום: Omermantzur/cc-by

מגי טביבי, מגישת החדשות של ערוץ 14, ידועה בלשונה החדה גם כאשר עומד מולה פוליטיקאי רם דרג וגם כאשר מדובר בעוקב עוקצני ברשתות החברתיות. כמידי שבוע, העלתה טביבי דבר תורה שעסק בעונשו של משה ובזווית מקורית על הפרשה, אך תגובה אחת של גולש הוציאה ממנה תגובה חריפה.

הגולש תקף, טביבי ענתה

הגולש הגיב לטביבי לדבר התורה וכתב: "הפכת לרבנית? מתלבשת כמו חרדית? מוריד מך מאוד לא מכובד". טביבי הגיבה לגולש בשפתו וענתה: "לא ידעתי שלבוש צנוע מוריד מערכו של אדם, צר לי על התפיסה העקומה הזו" ענתה.

הביקורת של טביבי: "הופכים אותה לכלי התנגחות"

טביבי לא חששה להביע את דעתה גם כאשר היא הייתה נגד הרוח בערוץ 14. לאחר סערת אמירותיהם של הכתב הלל ביטון רוזן והמגיש בועז גולן בנושא שירות לוחמות בצבא, הגיבה טביבי. בפוסט באינסטגרם כתבה טביבי: "אתחיל מהסוף. הייתי לוחמת ומפקדת בגדוד מעורב. נכון וראוי שנשים ישובצו בתפקידי מפתח לצד גברים, ורצוי אף יותר שזה לא יסתכם רק במסגרת הצה"לית". עוד היא הוסיפה ואמרה: "צר לי על מי שלוקחים את הסוגיה המובנת מאליה והופכים אותה לכלי התנגחות. ערכם של צה"ל ושל לוחמיו עליון ובלב הקונצנזוס של כולנו. בואו נשמור עליהם מחוץ לשיח המתלהם".