הכתב הבכיר נזף במרואיין: "אתה לא תטיף לי"

במהלך ראיון של הכתב ירון אברהם עם אחד ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, המרואיין ניסה להקשות על הכתב בשאלות מצידו. העיתונאי לא נשאר חייב: "אל תטיף לי, אתה בגדר הנשאל ואני השואל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/23 17:11 יט בסיון התשפג

הכתב הבכיר נזף במרואיין: "אתה לא תטיף לי"
ירון אברהם, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

טקס לשינוי שמו של המחלף על שם בנציון נתניהו, התקיים אתמול (ד') על יד "יוצאי יחידות המבצעים המיוחדים". על השלטים שכיסו את האנדרטה לזכר אביו המנוח של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נכתב: "מחלף על שם אבי הדיקטטור. אביב של רודן כושל ומושחת שהפך מוחרם בארץ ובעולם". 

"אל תטיף לי, אתה בגדר הנשאל ואני השואל"

בתכנית ששודרה בחדשות 12 כמה שעות לאחר מכן, העיתונאי ירון אברהם ראיין את רס"ן ר', אחד ממובילי המחאה. "אם יש אדם מתון שמרגיש שהוא משתייך למחאה הזאת ואתם באים ומבזים ומחללים את האנדרטה של אדם שמת, איך הוא יכול להשתייך לזה?", שאל הכתב. המרואיין השיב, "אנחנו לא חיללנו שום דבר, כל הדבר הזה באמצעות שלטים פשוטים".

המרואיין המשיך והסביר, "אנחנו לא פוליטיקאים, אנחנו מדברים לאדם שיושב ברחוב עזה ואנחנו אומרים לו - אם אתה לא תתעורר, ככה אתה תיזכר". המרואיין החליט לקחת את המושכות, "ירון, אתה כעיתונאי מסכים עם ההפיכה?", הוא פנה אל הכתב. אברהם לא השיב, "חברים שלך מפוטרים", המשיך המרואיין. הכתב התרגז, והשיב בחריפות, "לא רלוונטי. אני בא לשאול את השאלות הקשות, אל תטיף לי. אני לא פקוד שלך, אתה בגדר הנשאל ואני השואל, אם אתה אוהב את זה אחלה, אם לא גם בסדר".