נטלי דדון תבעה על לשון הרע - והפסידה במשפט

שלוש שנים חלפו מאז הדוגמנית נטלי דדון החליטה לתבוע איש יחסי ציבור בגין לשון הרע. המשפט הסתיים בפסיקה לטובת הנתבע, ודדון תיאלץ לשלם: "החלטתי לדון אותו לכף זכות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/23 14:35 ג בסיון התשפג

נטלי דדון תבעה על לשון הרע - והפסידה במשפט
צילום: תום מרשק

נטלי דדון היא שם מדובר בתעשייה כבר במשך שנים, גם כשחקנית וגם כפעילה פוליטית בצד הימני. לפני כשלוש שנים דדון הגישה תביעה בגין לשון הרע נגד איש יחסי ציבור. על פי הדוגמנית, אותו איש ציבור פרסם הודעה עליה בקבוצת וואטסאפ עם אנשי תקשורת רבים, ובכך פגע בשמה הטוב ובמוניטין שצברה, "בעמל רב", לדבריה.

היום (ב') המשפט הגיע לסיומו, והשופט החליט לדחות את התביעה של דדון. בעקבות הפסיקה, הדוגמנית תצטרך לשלם לנתבע סכום כסף נכבד. מטעמו של הנתבע נמסר, "העובדות לא עניינו אותה והיא ביקשה לאמלל אותו". 

נטלי דדון הגיבה: "החלטתי לדון אותו לכף זכות"

נטלי דדון הגיבה: "היחצן לא שיתף פעולה, לא מסר את מכשיר הנייד לבדיקה והתנהג בצורה מחשידה. הוא נהנה מההפקר והספק לאור ממצאי המשטרה שהתגלו לאחר התביעה. בהתאם לזאת החלטתי לבסוף לדון אותו לכף זכות ולמחוק את התביעה נגדו, בימים אלו של נזקים אדירים אשר מתקיימים בשל הכפשות שווא וחרמות. צר לי שהיחצ"ן הנ"ל ממשיך במסע השקרי שלו נגדי ובהפצת פייק ניוז. מאחלת לו כל טוב ואהבת חינם".