זאת הסיבה שהמתמודד החרדי באח הגדול לא דיבר כל השבת

יענקי גולדהבר, הדייר החרדי הצעיר שנכנס לבית האח הגדול, גזר על עצמו שתיקה במהלך השבת | אחד הדיירים תהה - וזה מה שיענקי הסביר

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/23 22:57 יד בסיון התשפג

זאת הסיבה שהמתמודד החרדי באח הגדול לא דיבר כל השבת
יענקי גולדהבר, צילום: מיכאל טומרקין

הדייר החרדי בבית האח הגדול, יענקי גולדהבר, לא דיבר במהלך כל השבת האחרונה. לאחר צאת השבת הוא נשאל על כך על ידי אחד הדיירים - והסביר את המניע שלו. נזכיר כי יענקי שומר המצוות קיבל היתר מההפקה לא להצמיד מיקרופון בשבת, ובבית האח הגדול דאגו שהדייר יוכל לשמור על כל הכללים החשובים.

"לא רציתי שהמצלמות יפנו אליי", הסביר יענקי - שהכניסה שלו לבית עוררה התייחסויות רבות ברשתות. "איזה מכבד אתה, איך אתה אוהב את השבת", אמר הדייר המופתע.

שני כיורים, פלטת שבת ומיחם: הפריטים המפתיעים בבית האח הגדול

ממש כמו בבית כשר למהדרין, בבית האח הגדול יש שני כיורים, בשרי וחלבי, ואפילו שני מקררים. הפקת התכנית דאגה לאספקה גדולה של סט סכו"ם כשר, בכדי שהדיירים שומרי המצוות יוכלו להפריד חלק ממנו לבשרי וחלבי.

גם מבחינת השבת, בבית האח הגדול סיפקו לדיירים פלטת שבת ומיחם לשתייה חמה, ויש אפילו נטלה לנטילת ידיים. מכיוון שהדיירים מנותקים לגמרי מהעולם החיצוני, האח הגדול מודיע להם לפני שהשבת נכנסת ומעדכן אותם כשהיא יוצאת. הדיירים מקבלים יין לקידוש ואת כל תשמישי הקדושה שנדרשים עבורם.