לאחר קרב ציוצים: לוינסון מאיים בתביעה - "תתנצל על השקר הזה"

קרב ציוצים חריף התפתח בין גיא הוכמן לחיים לוינסון, שבסופו איים הכתב על הקומיקאי בתביעה: "תתנצל כעת על השקר הזה ותמחק את הציוצים או שתטופל משפטית, תפסיד כסף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/23 13:05 יג באייר התשפג

לאחר קרב ציוצים: לוינסון מאיים בתביעה - "תתנצל על השקר הזה"
חיים לוינסון, צילום: Moshe Shai/FLASH90

הקומיקאי, גיא הוכמן, הודיע הבוקר (ה') כי הוא צפוי לצאת לסבב הופעות ברחבי ארצות הברית יחד עם אשתו, אביה, שלא מזמן הודיע שהיא בהריון ועם בנו הקטן, רום. מי שהגיב בעוקצנות להודעה של הקומיקאי, הוא כתב עיתון "הארץ", חיים לוינסון, שבמהרה התפתח לקרב ציוצים חריף בין השניים.

"תגידו זה אמיתי?? גיא הוכמן אשכרה גורר את אשתו ההריונית ללדת באמריקה כדי שהילד יקבל אזרחות ואז מטיף לכל העולם ואשתו על פטריוטיות ממיאמי? איזה סטיופד", כתב לוינסון בעמוד הטוויטר שלו. הוכמן לא נשאר חייב וכתב: "זה ההשתמטות מצה"ל או לימודי ליבה מאוחרים שדפקו לך את הבנת הנקרא?"

"תתנצל על השקר הזה ותמחק את הציוצים"

בתגובה לדבריו, אמר לוינסון כי "שמע אתה כל כך דביל שאני מסוגל להאמין עליך הכל". הקומיקאי החזיר לכתב ופרסם סרטון שלו מתעמת עם חיילים. "אין אני כזה דביל שלא הרבצתי כמוך לחיילי צה"ל", כתב הוכמן. 

גיא הוכמן

גיא הוכמן צילום: באדיבות המצולם

כתב עיתון "הארץ" איים כי אם הוא לא ימחק את הסרטון, הוא יתבע אותו. "שמע הוכמן יש שתי אופציות או שתתנצל כעת על השקר הזה ותמחק את הציוצים או שתטופל משפטית, תפסיד כסף, תתנצל על השקר הזה ותמחק את הציוצים", כתב לוינסון. בתגובה לדבריו כתב הוכמן: "אם יש פה 10 אלף לייקים מבטיח למחוק".