הקומיקאי האהוב בעדכון מרגש: "הגיע הזמן לרפורמה משפחתית"

הקומיקאי שאוהב לשגע את כולם, גיא הוכמן, הודיע כי הוא ואשתו, אביה מצפים לילד שני, אח קטן לבנם רום: "אם יש פה 75 אלף לייקים אני קורא לו הרצל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/04/23 22:59 א באייר התשפג

הקומיקאי האהוב בעדכון מרגש: "הגיע הזמן לרפורמה משפחתית"
גיא הוכמן, צילום: ללא

הקומיקאי גיא הוכמן, רגיל לעצבן אנשים במסגרת הסרטונים שהוא עושה מכל מיני מוקדים נפיצים כמו הפגנות ומגרשי הכדורגל. בין כל התוכן שהוא מתכוון לפרסם, התפנה הערב (מוצאי שבת) הוכמן כדי להודיע  כי הוא ואשתו, אביה, מצפים לילד שני, אח קטן לבנם רום. "הגיע הזמן לרפורמה משפחתית. "אם יש פה 75 אלף לייקים אני קורא לו הרצל", כתב הוכמן בעמוד האינסטגרם שלו.

תפרסם בלי השם שלי: גיא הוכמן שיתף אבל הגולשים שמו לב לטעות הקורעת

כאמור, הוכמן רגיל לשגע את כולם באמצעות הסרטונים אותם הוא מעלה, אך לפני כשלושה חודשים, התעסק הוכמן עם האדם הלא נכון, הסוכן האישי שלו. הוכמן פרסם ברשתות את נתוני המדיה שלו אותם שלח הסוכן, אבל הגולשים העירניים שמו לב לבקשה המיוחדת של הסוכן שלו.

הפוסט והטעות הקורעת של גיא הוכמן:

הוכמן פרסם את צילום של המייל שלו אותו קיבל מהסוכן האישי וכתב: "מייל בוקר מהסוכן. ריגשתם! תודה תודה תודה" בתמונה נראים נתוני הצפייה של הקומיקאי בשלל הרשתות בשנה האחרונה שהגיעו למעל 113 מיליון צפיות ברשתות. בתחתית המייל כתב לו הסוכן: "אני כ"כ גאה בך ואם אתה מפרסם את זה, תעשה לי טובה, בלי השם וטלפון שלי רק נתונים!".