יעל בר זוהר חוגגת בכאב: "הוא עדיין חלק בלתי נפרד ממך"

מגיש הטלוויזיה גיא זוארץ חוגג יום הולדת ואשתו יעל בר זוהר בירכה. זוארץ חוגג יום הולדת ראשון בלי אביו שנפטר לפני מספר שבועות: "פעם ראשונה יומולדת בלי אבא זיגי שכל-כך אהב אותך, ואתה אותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/23 19:30 כח באדר התשפג

יעל בר זוהר חוגגת בכאב: "הוא עדיין חלק בלתי נפרד ממך"
יעל בר זוהר, צילום: Flash90

חגיגה קצת אחרת: מגיש הטלוויזיה גיא זוארץ, חוגג היום (ג') יום הולדת חגיגי במיוחד - יום הולדת 50. אך יחד עם זאת, מדובר ביום ההולדת הראשון של זוארץ מאז מות אביו, אליו היה מחובר מאוד. מי שביקשה לחגוג את האירוע היא אישתו של זוארץ, אשת הטלוויזיה יעל בר זוהר.

הפוסט המלא של בר זוהר:

"יש לך יומולדת קצת אחר"

בפוסט שהקדישה לבעלה באינסטגרם, חוגגת בר זוהר יום הולדת אבל מציינת את המורכבות של היום בצל מות חמיה. "אהוב ליבי" היא פותחת, "את כל מה שאני מרגישה אתה כבר יודע. החיים האלה הם רכבת הרים של רגשות. של אירועים" היא כותבת. בר זוהר מוסיפה: "היום יש לך יומולדת קצת אחר. בכל זאת פעם ראשונה יומולדת בלי אבא זיגי שכל-כך אהב אותך ואתה אותו. והוא עדיין חלק בלתי נפרד ממך וממשיך לחיות בך ודרכך" היא כותבת לבעלה.

גיא זוארץ

גיא זוארץ, חוגג יום הולדת. צילום: Shlomi Cohen, פלאש 90

בר זוהר מסיימת את הפוסט בברכות לבעלה: "אני מאושרת שאתה המשפחה שלי. האבא של הילדים והחבר הכי טוב. מאחלת לך שרק תהיה לי בריא ומאושר. איתך לנצח בהכל. אוהבת אותך. אשתך" כתבה.