התעלפנו: השחקנית טסה ללונדון אבל הדגישה דבר אחד - המעיל הסגול

השחקנית המצליחה חן אמסלם, טסה עם בן זוגה מאור זגורי לחופשה זוגית בלונדון, בין שלל החוויות שתיעדה, דבר אחד בלט במיוחד - המעיל הסגול

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/23 23:12 טז בשבט התשפג

התעלפנו: השחקנית טסה ללונדון אבל הדגישה דבר אחד - המעיל הסגול
המעיל הסגול, צילום: shutterstock

המעיל של חן אמסלם: את השילוב של השחקנית המצליחה חן אמסלם ובעלה, הבמאי מאור זגורי אנחנו רגילים לראות על מסכי הטלוויזיה והקולנוע, אבל השניים מראים שיש גם חיים מלבד העבודה. בפוסט שהעלתה השחקנית לאינסטגרם, היא תיעדה את החופשה המפנקת בבירת אנגליה, אבל אנחנו שמנו לב לדבר אחד - המעיל הסגול.

הפוסט של חן אמסלם:

לא רק אנחנו שמנו לב, אמסלם עצמה הדגישה בפוסט כשכתבה: "לונדון , הולגרמה של ABBA והמעיל הסגול. תודה לאל". ואכן יש סיבה לציין אותו, המעיל הארוך והפרוותי נראה מפנק לא פחות מכמה שהוא נראה יפה.

חן אמסלם

חן אמסלם צילום: שיר דוד, CC BY-SA 3.0, מתוך ויקיפדיה

הדיווחים על החזרה בתשובה והתגובה של אמסלם

לפני זמן לא רב, הופתעה אמסלם לגלות שהערך שלה בויקיפדיה שונה ונכתב בו, "אמסלם הודיעה שהיא חוזרת בתשובה ועוזבת את קריירת המשחק שלה". בעקבות השינוי והפרסום באתרים השונים, אמסלם קיבלה מבול של הודעות ושיחות, כולל מהסוכנת האישית שלה ואפילו מהחם והחמות. השחקנית הרגישה שהיא חייבת להבהיר את המצב, והעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, "אני לא עוזבת את עולם המשחק ולא חוזרת בתשובה", היא מצהירה מול אלפי עוקביה, "בסך הכל אמרתי שאני לא עובדת בשישי בערב".

המעיל הסגול

המעיל הסגול צילום: shutterstock