צפו אילה חסון פרצה בבכי מול המצלמה: "אנשים ירדו מהפסים"

בעקבות פרסום החשד כי אבי חימי ביצע מעשה מגונה במועמדת לשיפוט, התייחסה העיתונאית לפרשה ופרצה בבכי בשידור חי: "כל דבר הופכים לכן ביבי או לא ביבי, תתביישו לכם"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 01/02/23 19:38 י בשבט התשפג

אילה חסון פרצה בבכי מול המצלמה: "אנשים ירדו מהפסים"
אילה חסון, צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

יו"ר לשכת עורכי הדין בישראל עו"ד אבי חימי עומד בליבה של סערה לאחר חשיפתה של עיתונאית ערוץ 13, אילה חסון, כי הוא ביצע מעשה מגונה במועמדת לשיפוט. הערב (ד') בתכנית "חמש" עם שרון גל בערוץ 13 התייחסה העיתונאית לפרשה נגד אבי חימי. "אני מדברת בתור ילדה שעברה תקיפה, יש אינספור עניינים שקשורים באבי חימי בתחומים של נשים - וכל דבר הופכים לכן ביבי או לא ביבי", אמרה חסון בדמעות.

"אנשים פשוט ירדו מהפסים, חיות טרף"

"הוא יודע למה הוא התפטר. הוא רוצה שירחמו עליו, שיגידו שצריך לסלוח לו, ושיניחו לכל המקרים. יש אינספור עניינים שקשורים בו בתחומים של נשים, זה דבר מדהים. אני מדברת בתור ילדה שעברה תקיפה. החייתיות הזו, 'זה כן ביבי, לא ביבי' - אנשים פשוט ירדו מהפסים, חיות טרף", אמרה חסון.

אבי חימי

אבי חימי צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

עוד הוסיפה ואמרה כי "יושבת עורכת דין, אולי לא גאונה, אולי חכמה, מתאימה להיות שופטת או לא מתאימה. היא אמרה לי 'אני לא רוצה לדבר על זה, אני בניתי חיים'. אני חטאתי ושכנעתי אותה לדבר איבדתם את זה? ירדתם מהפסים? תתביישו לכם".

חימי שובר שתיקה: "הכל היה בהסכמה" | עורכת הדין מכחישה

לאחר התפוצצות הפרשיה במסגרתה נחשד אבי חימי, יו"ר לשכת עורכי הדין במעשה מגונה למועמדת לשיפוט, הודיע אמש חימי כי הוא מתפטר מתפקידו. בראיון שנתן לגיא פלג ב"חדשות 12", אןמר חימי: "עושים לי חיסול ממוקד, יש ציר רשע שמטפל בכל בן אדם שחושב אחרת".

מנגד, עורכת הדין שנמצאת במרכז הפרשה אומרת הערב לאילה חסון כי "לא הייתה הסכמה, היה אדם בעל מעמד שמרשה לעצמו לנהוג באופן שבו מצופה מגברים שלא לנהוג בנשים תחת מרותן". דוברות המשטרה מסרה היום כי "אגף החקירות והמודיעין במשטרת ישראל, בהתייעצות עם פרקליטות המדינה, בוחן את הפרסום אמש בעניינו של יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי".