ינון מגל ביקש להחליף ביטוח רכב - כך הגיבה רותם סלע

העיתונאי ואיש התקשורת צייץ בטוויטר שהוא עוזב את AIG ומחפש ביטוח רכב חדש. הציוץ עורר את זעמה של רותם סלע והיא הגיבה בסטורי, "אל תתנו יד לשנאה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/23 15:25 ט בשבט התשפג

ינון מגל ביקש להחליף ביטוח רכב - כך הגיבה רותם סלע
רותם סלע. , צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

אסי עזר, תסריטאי ומנחה טלוויזיה, מוביל את הקמפיין של חברת הביטוח "AIG" יחד עם בן זוגו אלברט. במסגרת הקמפיין החברה מנסה לנרמל את הזוגיות בין שני הגברים ולהעביר את המסר כי גם משפחה גאה היא משפחה. איש התקשורת והעיתונאי ינון מגל צייץ בחשבון הטוויטר שלו ציוץ שגרר אחריו סערה רצינית. "בגלל ש-AIG עושים קמפיינים פרוגרסיביים החלטתי לעזוב אותם", הכריז בחגיגיות, והוסיף שאלה שהציתה את הרוחות, "איפה לעשות ביטוח לרכב?".

"אל תתנו לאנשים קיצוניים וחשוכים להתוות לכם את הדרך"

חברתו הטובה של אסי, הדוגמנית והמנחה רותם סלע, לא יכלה להישאר אדישה לציוץ. בסטורי שלה באינסטגרם היא שיתפה צילום מסך מהציוץ וכתבה, "סימון אנשים על פי נטייתם המינית או הפוליטית הוא דבר פסול ומביש", שיתפה את מיליון עוקביה, "אל תתנו לאנשים קיצוניים וחשוכים להתוות לכם את הדרך הלא נכונה". סלע המשיכה והדגישה לא לתת יד לשנאה, לאלימות ולפילוג. "כולנו אחים ואין לנו ארץ אחרת", היא סיכמה את תמצית הדברים, וביקשה להילחם על הכבוד הדדי, השיח המכבד, הסבלנות והאהבה. עזר מצידו, הסתפק בתגובה קצרה והציע לינון מגל לעבור לביטוח רכב באיראן.

ינון מגל הגיב: "לא בא לי לקנות כל דבר שאסי עזר מפרסם"

לאחר התגובה החריפה של רותם סלע, איש התקשורת העלה ציוץ נוסף בחשבון הטוויטר שלו ובו הבהרה. "כתבתי שעזבתי את AIG בגלל הקמפיינים הפרוגרסיביים שלהם, בעקבות הצטרפותם לעליהום על מה שהם כינו 'חוק האפליה'", ביקש להדגיש, אך מיד המשיך והוסיף עקיצה לפרזנטור, "האמת היא שפשוט לא בא לי לקנות כל דבר שאסי עזר מפרסם".