אושיית הרשת שהפציצה בטיקטוק תככב בסדרה החדשה של רשת 13

עדן דניאל גבאי אמנם צמח בזכות הסרטונים הויראלים שלו בטיקטוק, אבל מאז אפשר לראות אותו כמעט בכל מקום. עכשיו הוא מופיע בסיטקום "השגרירות", ומשתף בחוויות על הסט, " הסתכלו עליי בגובה העיניים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/23 11:38 ב בשבט התשפג

אושיית הרשת שהפציצה בטיקטוק תככב בסדרה החדשה של רשת 13
עדן דניאל גבאי, צילום: רפי דלויה

אמש (ב') התרחשה השקת הסדרה החדשה של רשת 13, "השגרירות". סדרת הסיטקום עוסקת בשגריר ישראל באבו-דאבי, אותו מגלם השחקן איציק כהן, והיא מציגה רגעים קומיים ומשעשעים של ישראלים באיחוד האמירויות. בין השחקנים הראשיים מככבים גם שיפי אלוני, עידו מוסרי, מאיה ורטהיימר ועוד. 

"המסך הירוק הציל אותי"

השחקן עדן דניאל גבאי, המגלם את הנהג הפרטי של השגריר, חשף בראיון לכיפה שאמנם יש לו רישיון אבל הוא לא כל כך יודע לנהוג. "זה היה מצחיק לשחק נהג כשאני לא נוהג במציאות", שיתף, "המסך הירוק הציל אותי". גבאי צמח מסרטוני הטיקטוק שהעלה וכבשו את הפלטפורמה, ומאז צבר תאוצה ועבר גם למסך הגדול. "זה מרגש בטירוף, במיוחד לשחק עם אנשים כמו מאיה ורטהיימר, איציק כהן ושיפי אלוני, שהם השראה".

צילום: רפי דלויה

"לא הסתכלו עליי כעוד טיקטוקר"

הטיקטוקר המוכר אמנם הופיע כבר בתפקידים קטנים בסדרות כמו "המפקדת" ו"מה שתגידו" של כאן 11, אבל זה תפקיד ראשון שלו ברשת 13, עם קאסט של שחקנים גדולים ומנוסים. "האווירה הייתה מדהימה", הוא שיתף על חווית הצילומים, "מצחיקים וזורמים, לא מתנשאים כאלה. הסתכלו עליי בגובה העיניים ולא כעוד טיקטוקר או כוכב רשת". השחקן סיכם את החוויה, "נתנו לי את המקום שלי ועזרו לי וזה היה מדהים".