"כל המעלית דם": בן כספית רק רצה לעבור דירה, אבל אז זה קרה

מגיש הרדיו והטלוויזיה המוכר עבר לדירה חדשה וגילה שהמובילים שכחו את המיקרו, מה שקרה אחר כך הפך לסיוט מתמשך שנגמר רק בשעת לילה מאוחרת. הסיפור המלא

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/23 16:09 כד בטבת התשפג

"כל המעלית דם": בן כספית רק רצה לעבור דירה, אבל אז זה קרה
בן כספית , צילום: Flash90

סיוט רודף סיוט: מגיש הטלוויזיה והרדיו, בן כספית עבר לאחרונה דירה אבל במעבר המרגש, כל מה שיכל להשתבש, השתבש. במהלך תוכנית הרדיו שלו ושל ינון מגל ב-103fm שיתף כספית בשרשרת האירועים שנגמרה רק בשעת לילה מאוחרת.

צפו בכספית מספר על התקרית:

"ביום ראשון עשינו את המעבר, בלילה התברר שהם שכחו את המיקרו, אמרתי קטן עליי אני אעביר את המיקרו, מה זה מיקרו" עד פה אמנם לא נעים אבל גם לא נורא, אך כאן מתחיל הסיוט האמיתי של כספית: "אני יוצא מהמעלית בחניון, נפתחת למיקרו הדלת והזכוכית מתנפצת למאה חלקים, מפה לשם אני פתאום שם לב שהמעלית מלאה דם".

ינון מגל. מתחמק

ינון מגל צילום: Yossi Zeliger/Flash90

"לא היה לי ווייז ואני הרי דיסלקט מרחבי"

כספית מספר בשידור את הדברים ברוח טובה ואמר: "אני מתחיל לצחוק, אני מת על מצבים מגוחכים, במיוחד שאני חלק מהם". כספית ממשיך בתקרית: "אז אני נזכר ששכחתי את הטלפון בדירה החדשה, אין לי למי להתקשר. נכנסתי לאוטו, הייתה לי האופציה ליסוע לבית חולים אבל לא היה לי ווייז ואני הרי דיסלקט מרחבי, אני הולך לכפר סבא ואמות מאיבוד דם בעודי מאבד דם".

מגל שואל את כספית על התקרית החריגה: "מה יהיה כתוב על המצבה?" וכספית עונה: "נהרג בקטטה עם מיקרו". כספית מסיים את התקרית: "יש לי חתך מאוד קטן ביד, שתיים בלילה סיימתי את האירוע הזה. אבל יש לי אחלה דירה ואם תתנהג יפה אני אזמין אותך" אמר לחברו לשידור ינון מגל.