העקיצה של עמית סגל ובן כספית לסמוטריץ': "יש עליך פוליגרף?"

יושב ראש הציונות הדתית התארח בפגוש את העיתונות, ונשאל על הפופולריות של בן גביר ביחס אליו | לאחר התשובה שענה, צמד הפרשנים עקץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/22 19:40 כ בתשרי התשפג

העקיצה של עמית סגל ובן כספית לסמוטריץ': "יש עליך פוליגרף?"
כספית. מתבייש, צילום: פלאש 90

יושב ראש הציונות הדתית התארח הערב (מוצאי השבת) בתכניתם של עמית סגל ובן כספית בערוץ 12, פגוש את העיתונות, ולאחר הסבר קצר לבן כספית על ליל הושענא רבה, החל הראיון. הפרשן הסרוג הביע את דעתו בפניי סמוטריץ' וטען כי הוא שחקן משנה בבחירות הנוכחיות לאור ההתחזקות של איתמר בן גביר.

סמוטריץ' לא התבלבל וטען כי הדבר משמח אותו. "זה ממש מצוין, בעיניי ההתחזקות שלו היא אחד המרעננים הגדולים בציבוריות הישראלית". צמד הפרשנים לא נשאר חייב ועקץ, כאשר בן כספית שאל את סמוטריץ' האם יש עליו מכשיר פוליגרף, וסגל ענה בהומור "הוא עולה בלהבות".

בן גביר שלף אקדח מול פורעים ערבים

כזכור, בשבוע האחרון צעירים ערבים הפרו את הסדר בעיר הבירה במספר מוקדים. אירוע טרור התרחש בשכונת שמעון הצדיק, כאשר צעיר נפצע מיידוי אבנים לאחר שעבר ניסיון לינץ' בשכונת מעלה הזיתים מדווחים על בקבוקי תבערה. זמן קצר לאחר מכן הגיע חבר הכנסת איתמר בן גביר למקום ותועד כשהוא שולף את נשקו האישי, בן גביר הפציר בשוטרים לירות לעבר המפגינים.

בן גביר בירושלים

בן גביר בירושלים צילום: יונתן סינדל פלאש 90

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר: "לראות ולא להאמין - כעת בשמעון הצדיק: מחבל ערבי מיידה אבנים לעבר יהודים, אל מול עיניהם של השוטרים. במקום לירות בו או לפחות לעצור אותו, השוטר מסתפק בלדחוף אותו אחורה. כך נראית הפקרות. הגיע הזמן לתת גב לשוטרים שלנו לכסח את האוייב ואני הגעתי כעת למקום כדי להגן על התושבים היהודים, די להפקרות".