האושייה הסרוגה הרגישה מרומה והתפוצצה: "אין כאן יחס אנושי! תל אביב את רעה!"

האושייה הדתית ביקרה בתל אביב ויצאה ממנה כועסת מאוד: "לא סתם אני לא אוהבת את העיר הזאת. נהגים שלא מדברים אמת, בעלי חנויות שישר אומרים 'אין לנו' במקום לנסות לעזור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/01/23 22:14 יט בטבת התשפג

האושייה הסרוגה הרגישה מרומה והתפוצצה: "אין כאן יחס אנושי! תל אביב את רעה!"
קארין קליינברג, צילום: ללא

העיר העברית הראשונה ידועה כעיר פקוקה במיוחד ומסיבה זו גורמת לעיתים למבקרים בה לעצבים. אושיית האינסטגרם הדתית קארין קליינברג שיתפה הערב (ה') סטורי עצבני מאוד על העיר תל אביב, והסבירה לעוקביה: "לא סתם אני לא אוהבת את העיר הזאת!".

"אני הולכת לחקור ולברר את הנושא הזה"

"תמיד כשאני מגיעה לכאן אני מרגישה שעושקים אותי. מנצלים את 'אין לי ברירה' אז דופקים לי מחיר. לא מפעילים מונה לפי החוק. נהגים שלא מדברים אמת. בעלי חנויות שישר אומרים 'אין לנו' במקום לנסות לעזור (ובסוף אני מגלה לבד שיש להם)". קליינברג המשיכה וקבעה: "אין כאן יחס אנושי! תל אביב את רעה!".

האושיה רכשה אביזרים באחת מהחנויות במדרחוב שבנחלת בנימין, והרגישה מרומה: "בכנות? אני לא יודעת 100% אם אני צודקת לגבי זה שמגיע לי החזר כספי גם על דברים שנגזרו, אבל אני יודעת שגם אם היו דואגים לעשות לי החזר כספי לא היה להם הפסד. אבל רק בשביל העיקרון אני הולכת לחקור ולברר את הנושא הזה. אבל ככה או ככה החנות הזאת יקרה ממש, ואני קיבלתי את השיעור שלי. פעם הבאה ללכת לבדוק בעוד מקומות... פשוט סמכתי עליהם. כזאת אני. לפעמים תמימה".

לסיכום כתבה כי "לומר על חנות שהיא יקרה זה לא שיימינג, צאו מזה, לא כל דבר זה שיימינג".