נרקיס מודה לאלוקים: "אתה שועל קרבות אתה"

בשנים האחרונות חווה הזמרת והיוצרת הדתיה הצלחה גדולה, והערב הגיע פוסט תודה ארוך לקדוש ברוך הוא: "מעכשיו אני מתחילה להאמין בי גם כי גם אני רוצה להיות שועלה כמוך, כמוך בדיוק. אוהבתוך מלנאתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/22 21:59 טז בכסלו התשפג

נרקיס מודה לאלוקים: "אתה שועל קרבות אתה"
נרקיס מודה, צילום: Flash90

לאחרונה חשפה אחת מהזמרות והיוצרות הדתיות המצליחות בישראל, נרקיס, שלמרות ההצלחה הגדולה אותה היא חווה בשנים האחרונות, לא תמיד הדברים היו כה חיוביים עבורה. הערב (ש') החליטה לכתוב פוסט תודה לקדוש ברוך הוא.

"אני רק מחבבת אותך בקטנה כזה"

"אתה מאמין בי, הרבה מעבר למה שאני האמנתי", פתחה וכתבה הזמרת בחשבון האינסטגרם שלה. "אתה אוהב אותי ואני רק מחבבת אותך בקטנה כזה... אתה יודע שאני משוגעת ויש לי מחשבות מטורפות ואתה כל הזמן מאוזן, אתה מחושב איתי, לא מתפעל ממני בכלל…". 

נרקיס המשיכה וכתבה ל-55 אלף העוקבים שלה: "אתה מאמין בי, אתה יודע עליי דברים שאני בעצמי לא יודעת, ואתה שועל קרבות אתה. אתה מעמיק איתי ורואה דברים שאני לא מצליחה להבין, אבל זה לא חכמה, אתה ה'אלוהים'. אתה יודע הכל מבראשית ועד הסוף. לך יש את התקווה - אני רואה רק את הרגע, אני רואה את החשבונות, את הסינגלים, את ההופעות שיש לי השבוע ואתה צופה אותי עד הסוף". 

"רוצה להיות שועלה כמוך"

נרקיס חזרה על מילותיה "אתה שועל קרבות", וסיימה: "אתה אוהב אותי משוגעת, חצויה, שאני גם וגם ולא אכפת לך, לא מזיז לך שאני בוכה ממסיבת טראנס כמו שאני מתרגשת מספר תורה שיוצא מההיכל. אתה שועל קרבות… אתה בורא הכל. אתה מאמין בי, עוד לפני שנולדתי. מעכשיו אני מתחילה להאמין בי גם כי גם אני רוצה להיות שועלה כמוך, כמוך בדיוק. אוהבתוך מלנאתה".