נרקיס חושפת שנים קשות של בדידות: "לבד בעולם"

הזמרת הדתיה המצליחה שזכתה לפני כחודשיים בפרס שיר השנה של אקו"ם חושפת זמנים קשים מעברה, "תכפילו את זה לעוד המון רגעים בחיים של לבד אפילו שהייתי בין מלא אנשים", ומסיימת בטיפ חיובי

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/22 22:02 כו בחשון התשפג

נרקיס חושפת שנים קשות של בדידות: "לבד בעולם"
נרקיס, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

נרקיס היא אחת מהיוצרות הדתיות המצליחות בישראל. השנה היא חגגה את יום הולדתה ה-41 ונראה שהכל הולך לה טוב. לפני כחודשיים היא זכתה בפרס שיר השנה של אקו"ם על השיר "הולכת איתך", אלא שלא תמיד הדברים היו כה חיוביים עבור נרקיס. הערב (א') עם פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, חשפה נרקיס מעט מהקורות אותה בשנים עברו.

"תכפילו את זה לעוד המון רגעים בחיים של לבד"

הזמרת פתחה במספר זיכרונות מעברה: "להודו טסתי לבד. לצבא התגייסתי לבד. בפלורנטין גרתי לבד. כשילדתי את בני הראשון הרגשתי לבד. תכפילו את זה לעוד המון רגעים בחיים של לבד אפילו שהייתי בין מלא אנשים. הרגשתי לבד בעולם".

נרקיס לא חיפשה אשמים"אני לא מאשימה את החבר הראשון שלי (אה מאמי חבל עליך). ולא את אלו שטיילו לצידי בהודו (לא הבנתם עם מי יש לכם עסק, אה?!) ולא כל מיני תקופות בחיי שהרגשתי לבד ואפחד לא ידע מזה", להפך, היא כותבת: "אני זו שהפרדתי את עצמי מעצמי ולכן העולם פשוט שיקף לי את זה".

אבל אז, כך לדבריה של הזמרת המצליחה, הגיעו ימים שכבר לא היה לה יותר מה להפסיד. היא הבינה שהיא חייבת לצאת מהמחשבות של עצמה ומהאמונות שמעכבות לה את הזוגיות ושלא מטיבות איתי. "ובכלל, לחתור תחת כל מה שאחזתי בו ולמצוא אותי מחדש".

"יש לי בית בלב של כולכם"

כאן היא פירגנה בגדול לקהל שלה: "היום יש לי אתכם ואתם שותפים ליצירות הכי כנות שלי. מילים שלא חשבתי שאני מסוגלת להגיד בקול הפכו לנחלת הכלל וכל אחד ואחת שעוצרת אותי ברחוב, בפקקים, בהופעות. אתם הביחד שלי שלא היה לי… אתם הגב שלי לקשיים שעברתי ואתם המנוף שלי להמשיך לחפש בי עוד מילים ועוד שירים לספר לכם. לרקוד איתכם בהופעות, לבכות איתכם…".

"אתם ה-דבר כי אני יודעת שיש לי בית לחזור אליו. יש לי בית בלב של כולכם. עם הזמן הריפוי הגדול שלי הלך והתרפא לגמרי ובמקומו התחלתי לבנות קרקע אמיתית לאהבה וחברות אמת, דברים שהיו מותרות אצלי בשנים קודמות .

"אני לא לבד בזכותכן"

אל הפוסט שלה צירפה נרקיס תמונה: "שתי היפות האלו פה לצדי בתמונה הן משפחה שלי גם, אחת היא המנטורית שלי שמלווה את הנפש הסוערת/משוגעת/לא רגועה/שמחה. והשניה היא נועה אבל בשבילי היא נוקי שלי, שהיא חברת אמת פלוס שומרת ראש קשוחה מאוד ואני לא לבד בזכותכן".

כמובן שנריס לא שוכחת את המשפחה הבילוגית שלה: "אמא ואבא שלי הנדירים וארבעת אחים ואחיות שלי שלפעמים (או רוב הזמן) אני מרגישה שאני אחותם הקטנה (ואני הבכורה כן?) מרוב שהם כאלו עוזרים ותומכים בי".

"אין גזירה משמיים להיות לבד"

הזמרת מסכמת: "מה שאני באה להגיד לכם - אין גזירה משמיים להיות לבד. הלבד היחיד זה הלבד שהשארנו את עצמנו בלי עצמנו באמת. אם תסכימו לקבל אתכם לאהוב אתכם באמת זה די והותר, כל העולם יצטרף לחגיגה שלכם ויתמוך בכם".

השיר הולכת איתך: