הסטנדאפיסטית בוגרת האולפנה התחתנה בשידור חי באינסטגרם

לאחר שבחודש שעבר שיתפה יונה קפח על הרגעים הקשים שחוותה בימי החיפוש אחר בן זוג, היום היא התחתנה בשעה טובה ותיעוד החופה עלה לחשבון האינסטגרם שלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/11/22 13:14 י בחשון התשפג

הסטנדאפיסטית בוגרת האולפנה התחתנה בשידור חי באינסטגרם
יונה קפאח, צילום: איתן יהושע

יונה קפח, סטנדפיסטית וכוכבת רשת שבעברה אף למדה באולפנת ישורון, מרבה לשתף בחשבון האינסטגרם שלה בעל 36.5 אלף עוקבים, קטעי סטנדאפ שלה. היום (ו') נוסף אליהם קטע חדש ומרגש: קפח התחתנה בשידור חי. סרטון החופה זכה למאות תגובות מזל טוב וברכות לזוג הטרי. 

בחודש שעבר סיפרה קפח על התהליך הארוך של מציאת בן הזוג ועל הרגעים בהם כבר חשבה לוותר. בפוסט שהעלתה לפני יום כיפור סיפרה הסטנדאפיסטית על יום כיפור שעבר עליה בשנה שעברה: "כיפור שנה שעברה, אני בת 32, רווקה, בדיוק נפרדתי מבחור מקסים שיצאתי איתו שלושה חודשים בגלל שהלב שלי פשוט לא נפתח".

קפאח המשיכה וסיפרה על רגעי השבר והמחשבה שהיא כבר לא תהיה בזוגיות לעולם: "אני מודיעה להורים שאני עושה כיפור לבד בדירה שלי. וכל הצום בין תפילה לתפילה מדברת עם אלוהים ושואלת בפעם האלף מתי תורי".

"כנראה שזהו תפקידי במשפחה"

"היו תקופות שכבר ויתרתי, אמרתי 'בסדר לא לכולם זה קורה' בכל משפחה יש את הדוד או הדודה הרווקים, הנחתי שזהו כנראה תפקידי במשפחה. ובאמת שכנעתי את עצמי שזה בסדר והתחלתי למנות כל מיני יתרונות כדי לעודד אותי".

קפח, בוגרת לימודי משחק וסטנדאפ כתבה מה עזר לה ברגעי הבדידות: "בתקופות האלו הייתי שומעת את השיר של עקיבא 'אל תעזבי ידיים' ונרדמת בוכה במיטה. בוכה על עצמי". ואז עברו כמה חודשים והיא מספרת על האיש איתו היא מתחתנת בעוד חודש: "והנה עברה שנה, בע"ה עוד חודש  אני מתחתנת עם ניסו שלי, זיווג יותר נשמתי מזה לא הייתי יכולה להמציא לי".

קפאח פונה לחברים הרווקים: "בבקשה אל תעזבו ידיים, זה יקרה"

"הפוסט הזה מוקדש לכל הרווקים והרווקות שרוצים וזה לא הולך להם". אמרה קפח לסיום. "אני יודעת מה זה. מהנשמה שלי אני מבינה אתכם. למצוא את שאהבה נפשכם מבחינתי זה לא פחות מנס, בבקשה אל תעזבו ידיים, זה יקרה". קפאח מסיימת את הפוסט ביום הכיפורים הזה, בו היא מתפללת על חבריה הרווקים: "אני בכיפור הזה מתפללת ומייחלת שכל רווקה או רווק שרוצים זוגיות, שהיא תגיע אליכם ממש בקרוב. שתמצאו את זה שתרצו להעביר איתו חיים שלמים".